Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Cererea pentru bere fără alcool a crescut neașteptat de mult în Japonia

bere

În Japonia a explodat cererea pentru bere fără alcool, „o pauză pentru ficat“ de la băutul în pandemie.

Pandemia a creat spaţiu pentru o creştere neaşteptată a consumului de bere fără alcool în Japonia, scrie Reuters, potrivit mediafax.ro.

Vezi și: Nicu Covaci spune că s-a vindecat de COVID cu 'acel medicament care se extrage din prună': 'Virusul ăsta nu rezistă la căldură'

Unul dintre producători, Asahi Group Holdings, prognozează o creştere de 20% a veniturilor din vânzarea de bere fără alcool sau cu conţinut scăzut de alcool în acest an, după vânzări plate în 2020.

Compania debutează, de asemenea, cu o nouă etichetă şi intenţionează să-şi extindă gama de produse.

Principalul rival, Kirin Holdings, care a avut un avans bun la start în această categorie, se aşteaptă ca volumul vânzărilor sale pe acest segment să crească cu 23% în 2021, după o creştere de 10% în 2020. Compania a reactualizat recent una dintre principalele sale mărci de beri nealcoolice. Timpul în care oamenii stau acasă a crescut, spun directorii din industrie, ceea ce a eliberat băutorii japonezi de normele sociale în care la ieşirile la bere între colegi se făcea adesea o comandă mai mare de acelaşi fel de băutură pentru toată lumea - o schimbare care a contribuit, de asemenea, la ridicarea vânzărilor de băuturi spirtoase şi cocktailuri.

Ascensiunea berii fără alcool a avut şi alţi factori, inclusiv îndemnuri constante la televizor şi în alte mijloace de informare pentru japonezi de a rămâne sănătoşi în timpul carantinei şi o suprapunere fortuită cu ceea ce spun directorii că au fost îmbunătăţiri ale gustului.

Boom-ul este un impuls rar pentru o industrie de 3.300 de miliarde de yeni (30 miliarde de dolari) care se confruntă cu căderea cererii pe măsură ce populaţia Japoniei îmbătrâneşte, iar vinul şi alte băuturi alcoolice câştigă popularitate.

De fapt, consumul de bere din Japonia s-a înjumătăţit în ultimele două decenii, iar pandemia a exacerbat durerea deoarece restaurantele şi barurile au fost forţate să închidă devreme.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.