DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Circulația pe DN 10 a fost reluată: o stâncă mare a blocat traficul rutier timp de cinci zile

https://www.pressalert.ro/2018/03/drum-dintr-o-zona-turistica-populara-blocat-dupa-ce-tone-de-pietre-au-cazut-de-pe-un-versant-foto/
drum pietre

Circulaţia pe DN 10, care leagă Buzăul de Braşov, a fost reluată, luni seară, după cinci zile în care traficul a fost deviat pe o rută ocolitoare, din cauza unor alunecări de teren care au făcut ca o stâncă de mari dimensiuni să se prăbuşească pe şosea. Traficul se va desfăşura însă pe o bandă, alternativ, cu semafoare, pe două porţiuni, informează News.ro.

O stâncă de mari dimensiuni s-a prăbuşit pe şosea în noaptea de miercuri spre joi, iar de atunci drumarii şi specialiştii de la ISU au lucrat pentru degajarea drumului. După ce au fost dinamitate toate bucăţile de piatră, fiind folosite aproximativ 100 de kilograme de explozibil, în cursul zilei de luni muncitorii de la Drumuri Naţionale au lucrat pentru eliberarea şoselei şi pentru semnalizarea drumului.

Circulaţia pe DN10 în zona producerii alunecărilor de teren se va desfăşura cu restricţii.

Potrivit responsabililor din cadrul Secţiei Drumuri Naţionale Buzău, pe două porţiuni din DN 10 de 1,5 şi 1,2 kilometri circulaţia se va desfăşura pe o singura bandă de circulaţie, alternativ, cu ajutorul semafoarelor. Delimitarea benzii de circulaţie va fi făcută cu balize luminoase şi parapete de plastic. Decizia ca circulaţia să se desfăşoare doar pe banda dinspre lac a fost luată pentru a se evita eventualele situaţii neplăcute în cazul în care alunecările de pe versant vor continua.

Citește și: Încă o angajare CONTROVERSATĂ făcută de PNL: fata unui fost ștab din SRI, angajată pe post de consilier la un primar PNL

CNAIR a iniţiat o serie de studii pentru a identifica rapid care este cea mai viabilă soluţie pentru ca traficul pe DN10 să se desfăşoare în condiţii optime iar rezultatele studiului respectiv sunt aşteptate la începutul lunii aprilie. Atunci se va şti dacă în zona se vor face copertine betonate precum există deja una la kilometrul 81 sau este suficientă montarea unor plase de protecţie pe versant care să oprească pietrele să mai ajungă pe carosabil.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.