Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Clienţii ING Bank România pot împărţi nota de plată folosind o nouă funcţionalitate introdusă în aplicaţia Home'Bank

www.ziuaconstanta.ro
ING Bank

Clienţii ING Bank România pot împărţi nota de plată în mod digital, începând de luna aceasta, folosind o nouă funcţionalitate introdusă în aplicaţia Home'Bank, Cerere de plată sau Split the bill, potrivit unui comunicat remis AGERPRES.

Conform sursei citate, disponibilă în meniul de plăţi al aplicaţiei de mobile banking, noua funcţionalitate poate fi utilizată pentru orice tip de cheltuială comună: la restaurant, la teatru, în benzinărie, pentru călătorii şi pentru multe altele, potrivit Agerpres.

"Clienţii ING Bank pot să-şi administreze banii uşor, 100% digital, cu ajutorul aplicaţiei Home'Bank, iar noua funcţionalitate simplifică şi mai mult lucrurile. Ştim că timpul este o resursă importantă, astfel că ne-am dorit să le oferim clienţilor noştri un mod rapid şi eficient de a rezolva împărţirea notei de plată sau a oricărei cheltuieli, chiar direct din aplicaţie, cu doar câteva click-uri. Dacă până acum clienţii ING Home'Bank puteau plăti către prietenii lor prin număr de telefon, cu această nouă funcţionalitate pot şi să le ceară bani prietenilor. În plus, opţiunea este însoţită de un modul complet de administrare a cererilor de plată, în care fiecare cerere iniţiată sau primită este prezentată împreună cu statusul ei, cine dintre destinatari a onorat-o şi cine nu şi în care cererile pot fi anulate sau pot fi trimise remindere persoanelor care încă nu au plătit. Ne bucurăm că le putem oferi clienţilor acest nou serviciu şi vom continua să dezvoltăm aplicaţia Home'Bank şi să căutam cele mai bune şi mai rapide soluţii digitale de care clienţii noştri au nevoie" susţine Alina Iacomi, Tribe Lead Digital ING Bank România.

Potrivit băncii, clientul ING Bank care a iniţiat cererea de plată o poate anula total sau parţial (pentru una sau mai multe persoane) intrând din nou în aplicaţie şi ştergând numele acestora.

"Numărul maxim de cereri de plată este de şapte pe zi, iar suma totală dintr-o cerere trimisă către maximum 10 prieteni este de 30.000 de lei. Dacă plata nu a fost efectuată în cele 30 de zile de la primirea notificării, persoana care trebuie să plătească nu mai are acces la cerere", se menţionează în comunicat.

Aplicaţia de mobile banking ING Home'Bank are un grad foarte înalt de utilizare, comparabil sau superior celui din ţările vestice în care activează grupul ING: 79% dintre clienţii activi ING folosesc aplicaţia aproape zilnic, de pe telefoanele lor mobile, iar 96% dintre toate login-urile în Home'Bank au loc în aplicaţia mobilă.

De asemenea, vânzările de produse şi servicii bancare digitale în Home'Bank aproape s-au dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, crescând cu 47%. Rezultatele impresionante obţinute în zona vânzărilor digitale sunt datorate atât profilului digital al clienţilor ING, cât şi impactului noului design al hub-ului de produse din ING Home'Bank, care a fost lansat la începutul anului în cadrul aplicaţiei.

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări. Înfiinţată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, şi singura bancă cu creştere organică, fără achiziţii de portofolii de clienţi sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienţi din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri şi Mid-Corporate şi Wholesale Banking.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.