Serviciile private de radio şi de televiziune au obligaţia de a asigura accesul candidaţilor la alegerea preşedintelui României egal şi gratuit în emisiunile de promovare electorală, potrivit unui comunicat al Consiliului Naţional al Audiovizualului, potrivit news.ro.
Autoritatea Electorală Permanentă a precizat, la solicitarea CNA, că dispoziţiile art. 40 sunt aplicabile şi candidaţilor independenţi ţinând cont că aceştia fac parte din categoria competitorilor electorali participanţi la alegerile pentru preşedintele României.
Citește și: Ludovic Orban s-a aliat cu dușmanul de moarte al lui Liviu Dragnea! A fost publicat în Monitorul Oficial
Conform CNA, posturile de radio care şi-au manifestat intenţia de a transmite emisiuni destinate campaniei electorale au obligaţia de a preciza, în cadrul calupurilor destinate materialelor de promovare electorală, că acestea sunt difuzate cu respectarea dispoziţiilor art. 2 alin. (3) din Decizia nr. 781 din 03.09.2019 privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea preşedintelui.
Campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune publice şi private a început din 12 octombrie, ora 0.00, şi se încheie în ziua de 9 noiembrie, la ora 7.00, potrivit deciziei adoptate de Consiliul Naţional al Audiovizualului.