Contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie pe lotul 2B Grinţieş - Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii "Unirii" - A8, a fost publicat, marţi, în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), a anunţat Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR), pe pagina oficială de Facebook.
Potrivit sursei citate, pentru acest contract a fost stabilită o valoare estimată de 66 milioane de lei iar ofertele pot fi depuse până cel mai târziu la data de 10 martie 2025. Etapa de proiectare este prevăzută la 14 luni, cea pentru supervizarea execuţiei - 40 de luni şi durata garanţiei - 60 de luni.
Lotul 2 B care se desfăşoară în judeţul Neamţ are o lungime de 31,5 kilometri şi este cel mai dificil lot al Autostrăzii "Unirii" - A8 Târgu Mureş - Iaşi - Ungheni. Lungimea pasajelor şi a tunelurilor este de aproximativ 20 de kilometri, echivalentul a aproape 70% din lungimea totală a lotului.
Capacităţi tehnice ale proiectului cuprind: 16 tuneluri - dintre care cinci sunt prevăzute cu a treia bandă/sens, bandă pentru vehicule lente; 60 de poduri şi viaducte, două poduri cu peste o mie de metri lungime, cel mai lung fiind podul peste râul Bistriţa şi DN 15 - de 1.275 metri.
Serviciile pe care trebuie să le asigure consultantul în cadrul contractului de supervizare se referă la: servicii de management de proiect şi consultanţă pentru Beneficiar; servicii de supervizare privind obţinerea acordurilor si autorizaţiilor necesare pentru derularea contractului; servicii de supervizare a proiectării şi execuţiei lucrărilor la standarde de înaltă calitate, cu respectarea normativelor, standardelor şi a legislaţiei în vigoare, evaluarea şi aprobarea lucrărilor, cantităţilor, materialelor, echipamentelor etc., în calitatea sa de "Supervizor"; servicii de supervizare pe durata perioadei de garanţie a lucrărilor aferente Contractului de "Proiectare şi Execuţie Autostrada Târgu Mureş - Târgu Neamţ - Secţiunea II: Miercurea Nirajului - Leghin" - Lot 2 B Grinţieş - Pipirig".
CNIR precizează că finanţarea contractului este asigurată din fonduri europene, prin Programul Transport 2021-2027 şi din fonduri de la bugetul de stat.
CNIR a publicat în SEAP contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie pe lotul 2B Grinţieş-Pipirig
Explorează subiectul
Articole Similare

54
Ce plan le propune UE partenerilor G7 pentru a face rost de bugetul necesar pentru reconstrucția Ucrainei
54

1.679
Ministrul Energiei: S-a adoptat proiectul de lege care deblochează investiții strategice pe hidroenergie
1.679

16
ROBOR continuă să scadă: indicele la trei luni a ajuns la 6,41%
16

10
Bursa de la Bucureşti a deschis în creştere şedinţa de joi. Evoluția principalilor indici
10

3.480
Lupta pentru combinatul Liberty Galați: Dorinel Umbrărescu se confruntă cu miliardarul ucrainean Ahmetov
3.480

57
România vrea să devină jucător pe piața hidrogenului curat, dar lipsește piesa-cheie: normele de aplicare
57

2.966
Autostrada A7, inaugurare cu jumătăți de măsură: deschiderea lotului 2 vine cu restricții majore
2.966

106
Hard Rock Café se extinde: cinci noi locații se vor deschide din 2026
106

41
Meta, investiție majoră într-un centru de date uriaş pentru dezvoltarea infrastructurii AI
41

89
16 octombrie - Ziua Mondială a Pâinii
89

63
Nvidia, Microsoft, xAI şi BlackRock, în consorţiul care cumpără Aligned Data Centers, pentru 40 miliarde de dolari
63

1.261
Prime lunare pentru tinerii care își găsesc un job stabil: ce condiții ar trebui să îndeplinească
1.261

91
Ponderea gazelor rusești în importurile totale de gaze ale țărilor europene a scăzut
91
Comentează