DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Compania Autoliv reduce cheltuieli și o parte din beneficiile angajaților, în contextul epidemiei de coronavirus

cheltuieli

Pentru a asigura activitatea companiei Autoliv pe termen lung, echipa de management din România a fost nevoită să decidă suspendarea temporară a tuturor cheltuielilor care nu sunt esențiale pentru funcționarea business-ului și o parte din beneficiile angajaților, informează compania, anunță MEDIAFAX.

Deși aceste măsuri nu sunt populare, ele au fost absolut necesare pentru a susține activitatea din viitor, precizează documentul. „La Autoliv acordăm o importanță deosebită relațiilor noastre cu angajații, familiile lor, furnizorii și partenerii noștri. Din acest motiv, ne simțim responsabili să acționăm transparent și să îi informăm constant pe toți cei care vor fi influențați în cazul în care se vor lua noi măsuri. La acest moment, nu se știe pentru cât timp vor fi aplicate aceste măsuri temporare. Noi vom continua să luăm toate măsurile posibile pentru a proteja sănătatea și siguranța colegilor noștri și pentru a asigura sustenabilitatea business-ului în România, în aceste vremuri extrem de provocatoare”.

Citește și: Producătorii de medicamente: Rugăm populația să renunțe la obiceiul de a stoca medicamente, oricare ar fi acestea .

Autoliv este furnizor de sisteme de siguranță auto. Compania ia în considerare faptul că pandemia de coronavirus va avea implicații negative asupra operațiilor companiei în România, în primul rând prin impactul pe care extinderea virusului îl va genera asupra pieței automotive în general.

Compania a luat măsuri pentru protejarea angajaților și a partenerilor: acțiuni constante de igienizare și dezinfecție, protocoale suplimentare de dezinfecție și igienizare pentru furnizorii de servicii, echipamente de protecție (măști, mănuși și dezinfectanți) pentru departamentele din companie în care angajații au contact cu publicul, proceduri interne pentru a gestiona eventuale cazuri de angajați suspecți de infectare.

Citește și: Ministrul Finanțelor: ‘Să știți că avem timp de reforme. Bineînțeles, că aparatul public este ineficient’

Ținând cont de toate acestea, compania a luat măsuri de reducere a costurilor pentru a putea răspunde efectelor pandemiei, Autoliv urmând să-și adapteze activitatea de producție în concordanță cu evoluția crizei și cu modificarea cererii de produse de siguranță auto de pe piață.

Autoliv are peste 65.000 de angajaţi în 27 de ţări, iar în România este prezentă din 1997, având circa 10.000 de angajați.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.