Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Compania românească Rose Home a înregistrat anul trecut venituri de 4,8 milioane lei, în creştere cu 118% faţă de 2020. 90% din proiecte s-au dus către HORECA

HORECA
HORECA

Compania românească Rose Home a înregistrat anul trecut venituri de 4,8 milioane lei, în creştere cu 118% faţă de 2020, profitul său situându-se la aproape 900.000 de lei, conform unui comunicat remis, miercuri, AGERPRES.

Pe parcursul anului 2021, aproximativ 90% dintre proiectele companiei au fost dedicate HoReCa, iar 10% dintre produsele din portofoliul Rose Home au fost destinate zonei de B2C.

"Anul pandemic 2021 s-a caracterizat printr-o regândire a strategiei de business pentru Rose Home, am consolidat site-ul şi l-am făcut mai interactiv şi mai performant şi am deschis pentru clienţii HoReCa un showroom modern în centrul Capitalei, în urma unei investiţii de 30.000 de euro, în acelaşi timp ne-am îndreptat atenţia şi către clienţii de retail. Privim această creştere de care suntem mândri, în ideea de a oferi noi experienţe clienţilor, pentru că anul 2021 a însemnat cel mai bun an financiar pentru companie şi asta se datorează dorinţei de a ne autodepăşi şi de a evolua zilnic", a declarat Denisa Ştefan, fondator şi managing partener Rose Home.

Pentru acest an, strategia de extindere a companiei cuprinde două direcţii mari de dezvoltare, pe de o parte producţia de veselă sub brand propriu, fiind în stadiul de a lucra la business plan şi de a căuta cele mai viabile soluţii la nivel de implementare, cu intenţia de a demara proiectul de producţie în România, însă "decizia finală va fi influenţată de luarea celor mai bune decizii operaţionale şi financiare pentru obţinerea unui produs de calitate la un preţ competitiv".

"Proiectele pe care dorim să le implementăm în primul trimestru al anului 2022 pot suferi modificări în funcţie de situaţia pandemică din România", a explicat Denisa Ştefan.

Totodată, Rose Home analizează oportunitatea de a îşi extinde activitatea şi pe piaţa din Bulgaria, accelerând astfel prezenţa unui nou canal de vânzare.

Compania are între 400 şi 600 de clienţi lunar, circa 40% dintre aceştia ajung prin intermediul website-ului, iar restul de 60% îl reprezintă clienţi recurenţi şi noi. Rose Home vizează afaceri de 1,3 milioane de euro în 2022 şi îşi propune o creştere a veniturilor cu 30% faţă de 2021, pe fondul proiectelor demarate în 2021 şi a celor în derulare.

Portofoliul Rosehome este reprezentat de peste 20 brand-uri internaţionale de producători din domeniul veselei de porţelan şi ceramică, tacâmuri, pahare, produse de prezentare şi servire din lemn, melamina, inox sau fonta şi lucrează cu lanţuri hoteliere de 3-4-5 Stele, lanţuri de restaurante şi cafenele, locaţii HoReCa mici şi medii, baruri, bistro-uri, centre de evenimente şi un procent mai mic de persoane fizice venite direct din site.

Rose Home a demarat activitatea acum 7 ani, prin lansarea unui site de prezentare cu produse dedicate industriei de HoReCa. Denisa Ştefan, un antreprenor cu experienţă consolidată în zona ospitalităţii în cadrul unuia dintre cele mai importante grupuri hoteliere, la nivel mondial, a pariat pe o afacere "Serving inspiration for HoReCa".

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.