COMPLICAȚII - Noul coronavirus a EVOLUAT și infectează mai ușor celulele umane (cercetare-experiment)

Los Angeles Times
coronavirus

Cei care credeau că am scăpat de coronavirus s-au înșelat amarnic. O spun cercetătorii care vin cu un anunț. Un grup de cercetători din Florida au realizat un experiment din care rezultă că noul coronavirus a suferit mutaţii care l-au făcut să infecteze mai uşor celulele umane, scrie CNN, conform Mediafax.

Citește și: OFICIAL INS CONFIRMĂ previziunile lui Florin Cîțu: cu cât a SCĂZUT inflația în luna mai .

Autorii studiului spun că este nevoie de mai multe cercetări pentru a arăta dacă acest lucru schimbă modul în care virusul infectează oamenii şi dacă schimbarea a afectat cursul pandemiei.

Oamenii de ştiinţă de la Scripps Research Institute din Florida au descoperit că noua mutaţie virusului afectează o proteină ceea ce l-a făcut să ajungă mai uşor în celulele umane.

Dacă aceste date vor fi confirmate de noi studii, atunci este pentru prima dată când se dovedeşte că virusul a suferit schimbări semnificative.

Tocmai săptămâna aceasta, Organizaţia Mondială a Sănătăţii a spus că mutaţiile observate până acum la noul coronavirus nu l-au făcut mai uşor transmisibil şi nici nu au făcut ca virusul să provoace boli grave.