Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

COVID-19 - Guvernul italian apelează la influenceri pentru a promova purtarea măştii

TECHTEX
masca protectie

Chiara Ferragni, una dintre cei mai cunoscuţi influenceri din Italia şi soţul ei, rapperul Fedez, şi-au sfătuit fanii să poarte mască, ca răspuns la apelul lansat de premierul Giuseppe Conte pentru creşterea nivelului de conştientizare asupra luptei împotriva COVID-19, informează marţi Reuters.

Ferragni, în vârstă de 33 de ani, şi Fedez, de 31 de ani, sunt deosebit de populari printre adolescenţi şi şi-au întrerupt fluxul obişnuit de glamour pe Instagram pentru a sublinia importanţa măştilor pentru limitarea răspândirii infecţiilor.

Citește și: Ieșire de ultimă oră a lui Carmen Tănase: ‘Opriți-vă, psihopaților, cu panica asta aiurea!’

''Ne aflăm într-o situaţie dificilă, iar purtarea unei măşti poate ajuta la evitarea celui mai rău scenariu, carantina'', le-a transmis Ferragni, marţi, celor 21,5 milioane de fani ai săi de pe Instagram, în timp ce ţinea în mână o mască.

Ferragni deţine propriul brand de modă şi are în vedere listarea la bursă pentru a monetiza stilul vestimentar pe care l-a clădit pe reţelele sociale.

Fedez le-a spus fanilor că Giuseppe Conte a luat legătura cu ei în weekend pentru a le cere ajutorul după ce, potrivit celor mai recente date, cazurile de infectare s-au înmulţit în rândul tinerilor.

Italia, prima ţară europeană lovită puternic de coronavirus, a înregistrat o creştere a numărului zilnic de cazuri în această lună, iar guvernul a dispus noi măsuri pentru a încerca să ţină sub control contagierile, printre acestea numărându-se purtarea obligatorie a măştii în spaţiile exterioare.

În martie, când Italia se confrunta cu cea mai gravă fază a focarului, Fedez şi Ferragni au strâns în jur de 4,5 milioane de euro printr-o campanie online. Banii au fost folosiţi pentru construcţia unei noi secţii la Spitalul San Raffaele din Milano.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.