Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Criza USL: Ponta vs Antonescu, cine a câştigat în lupta mediatizării

Antonescu-Ponta
Apariţiile în media ale premierului Victor Ponta au fost peste cele ale lui Crin Antonescu în toate mediile monitorizate: 788 la 429 în presa centrală, 2301 la 1928 la postruile de televiziune, 1190 la 1155 pe posturile de radio şi 36476 faţă de 20926 în on-line. Analiza a fost efectuată începând cu data de 6 februarie - când ministrul ministrul Finanţelor Daniel Chiţoiu a demisionat ca urmare a scandalului dintre Ponta şi Antonescu din aceeaşi zi legat de electorată, până în 26 februarie - când miniştrii liberali şi-au dat demisiile, conform deciziei Delegaţiei Permanente a PNL din seara precedentă. Pentru realizarea analizei au fost monitorizate 320 publicaţii centrale si suplimente, 1180 site-uri şi jurnalele de la 13 posturi TV şi 8 posturi de radio. PSD ca partid şi reprezentaţii PSD au fost mediatizaţi de 627 ori în presa centrală, de 1259 la radio, de 2015 ori la TV şi de 26974 ori în mediul on-line, în timp ce liberalii de 568 în presa centrală, 1333 - radio, 2169 - TV şi 36101 pe site-urile monitorizate. Apărută în 10 februarie, la patru zile de la izbucnirea crizei politice, noua alianţă electorală USD (formată de PSD, PC şi UNPR) a beneficiat totuşi de o bună mediatizare, inclusiv prin atacurile liberalilor care au generat reacţii, cu 199 de apariţii în presa centrală, 621 la radio, 1047 la TV şi 8403 în on-line. Despre USL, destrămată în urma conflictului, la sfârşitul perioadei monitorizate, s-a scris de 504 ori în presa centrală şi de 27686 în on-line şi s-a vorbit 1109 la radio şi de 1874 la TV. Partidul Conservator şi reprezentanţii PC au avut 204 apariţii în presa centrală, 779 la radio, 1241 la TV şi 9023 în on-line, majoritarea fiind legate de preşedintele PC Daniel Constantin şi de posibilitatea ca acesta să ajungă vicepremier. Al treilea partid al noii alianţe electorale, UNPR, a fost mediatizat mai mult în context şi legat de faptul că liderul Gabriel Oprea putea să îşi piardă postul de vicepremier, revendicat de PNL pentru Klaus Iohannis, cu 156 referiri în presa centrală, 765 la radio, 1155 la TV şi 4813 în on-line. UDMR şi reprezentanţii săi au fost slab mediatizaţi la începutul perioadei monitorizate şi fără legătură directă cu scandalul politic, însă spre sfârşitul conflictului au adunat 110 apariţii în presa centrală, 622 la radio, 1036 la TV şi 3612 pe site-uri, legat în principal de posibila intrare la guvernare. Mediafax

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.