Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Cum a ajuns să valoreze marca 'Steaua' 57 de milioane de euro

steaua

Florin Talpan, juristul Clubului Sportiv Steaua București, a explicat, miercuri, 24 februarie, cum s-a facut evaluarea prin care marca Steaua valoareaza 57,3 milioane de euro

Reprezentantul CS Steaua a spus ca actuala echipa de fotbal nu a pierdut doar sigla, ci și marca și a oferit și detalii în acest sens.

"Evaluatorul ANEVAR a fost selectat în urma unei proceduri de achiziție publica, la care au participat trei ofertanți. Au fost mai multe contestații, care au fost respinse în timp. De aceea, procedura de evaluare a durat atât de mult. Evaluarea brandului Steaua s-a facut la standardele internaționale 4S pentru activele necorporale. S-au folosit criterii obiective, indicatorii financiari din ultimii ani ai CS Steaua București, precum și cele 17.416 medalii, cupe și campionate câștigate la toate competițiile la care au participat sportivii Stelei, inclusiv performanțele din fotbal, în frunte cu Cupa Campionilor Europeni și Supercupa Europei. Altfel spus, evaluarea a ținut cont și de activitatea echipei de fotbal din perioada în care aceasta a apar?inut CS Steaua, adica pâna în 2004", a spus Talpan pentru Digi Sport, potrivit Mediafax.

Florin Talpan a mai precizat ca în evaluare nu s-a ținut cont de activitatea echipei din perioada 2004-2014. "Aceasta perioada nu a fost luata în calcul. S-a ținut cont de rezultatele înregistrate de celelate secții, sunt 27, pâna în 2014, dar actuala echipa de fotbal nu. Raportul final nu a avut scop evaluarea drepturilor imobile, adica fara stadion, cladiri, birouri, doar marca!", a mai spus oficialul CS Steaua.

Juristul a mai precizat ca vrea sa înlature orice confuzie și a explicat ce înseamna marca Steaua, dar și ca, în viitorul apropiat, se va fixa și suma pe care o vor cere actualei echipe pentru a folosi marca Steaua.

"Pentru a înlatura orice confuzie, trebuie sa precizez ca brandul Steaua București nu se rezuma doar la o sigla, ci reprezinta notorietatea acestui club în lume din 1947 și pâna în prezent. Acest evaluator Anevar a raspuns deocamdata la primul obiectiv, dar vor mai urma alte doua rapoarte. Primul va fi legat de valoarea prejudiciului pentru folosirea neautorizata a brandului Steaua în acești ultimi 10 ani iar al doilea va fi legat de taxa de licența pentru activitatea fotbalistica. În urma acestor noi rapoarte se va stabili un preț", a mai spus Talpan la Digi Sport.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.