Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Decizie RADICALĂ luată de Mastercard: Doar Apple și Nike au mai făcut așa ceva clienților

Mastercard

Compania de plăţi digitale Mastercard Inc. a anunţat luni că decis să elimine numele companiei din siglă, optând în schimb pentru binecunoscutele cercuri suprapuse, simbolul Mastercard pentru milioane de consumatori, informează The Wall Street Journal.

Decizia este o continuare a unei strategii destinate diminuării componentei 'card' din 'Mastercard' pe măsură ce se extind noile metode şi tehnologii de plată. În plus, Mastercard se alătură altor companii de renume, precum Apple şi Nike, care au decis să renunţe la numele companiei, în favoarea simbolurilor vizuale, în siglă.

Citește și: Atenție! Solicitare de urgență în privința Elenei Udrea

Mastercard a derulat o cercetare amplă timp de peste 20 de luni pentru a fi sigur că oamenii pot identifica compania doar prin siglă, chiar şi în absenţa numelui, potrivit directorului de comunicare şi marketing Raja Rajamannar. "Nu poţi niciodată să fi arogant şi să spui că eşti un simbol şi poţi să renunţi la numele brandului", a spus Rajamannar.

Renunţarea la numele companiei poate funcţiona pentru Mastercard, dar acest lucru nu est valabil pentru multe branduri subliniază Debbie Millman, de la School of Visual Arts. "Singurele branduri care pot să facă acest lucru este cele care au pus la punct o siglă recunoscută de decenii la nivel mondial. Este nevoie de timp, consecvenţă şi o siglă bună pentru a putea face acest lucru", a spus Debbie Millman.

Citește și: S-a aflat! Câți bani a încasat statul din taxa clawback în doar câteva luni

Una din primele mari companii de carduri de credit, cunoscută anterior sub denumirea de Master Charge, Mastercard s-a rebranduit în ultimii ani drept o "companie tehnologică în industria plăţilor globale.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.