Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Despăgubiri pentru șoferii din Sectorul 5 a căror mașini au suferit daune ca urmare a furtunilor din București

copac cazut furtuna

Primăria Sectorului 5 despăgubește șoferii ale căror mașini au fost avariate de furtună, anunță primăria prin intermediul unui comunicat:

”Cum se întocmește dosarul și ce acte trebuie să conțină – INFO UTIL

Având în vedere fenomenele meteorologice nefavorabile, petrecute în noaptea de 23- 24.08.2022 și în urma sesizărilor primite din partea cetățenilor, Primăria Sectorului 5 a dispus intervenții în 14 locații, ca urmare a prăbușirii arborilor pe domeniul public, a șarpantelor rupte din arbori, care au provocat atât pagube materiale cât și avarierea a patru autoturisme.

Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, menționăm faptul că la nivelul Primăriei Sectorului 5 există deja o hotărâre de Consiliu Local aprobată, cu privire la acordarea de despăgubiri propietarilor autovehiculelor avariate prin căderea arborilor (a ramurilor acestora) existenți pe domeneniul public aflat în administrarea Sectorului 5 al Municipiului București.

Orice cetățean care a întâmpinat un astfel de eveniment, se poate adresa Primăriei Sectorului 5, în vederea depunerii solicitării de despăgubire, în termen de 15 zile de la producerea evenimentului, la sediul Direcției Generale de Poliție Locală Sector 5.

Solicitarea va cuprinde:

- Nume/prenume, domiciliul sau sediul proprietarului (dacă este cazul)

- Număr de telefon

- Date de identificare ale autovehiculului: marcă, model, culoare, număr auto

- Locul producerii incidentului

- Avariile constatate

- Alegerea modalității de reparație (în baza poliței casco sau în regie proprie)

- Modalitatea de plată: virament bancar.

Dosarul trebuie să conțină, de asemenea, dovada adeverinței de reparații eliberată de către Brigada Rutieră, devizul estimat de la un service auto autorizat RAR care să ateste contravaloarea reparațiilor defalcate pe categorii de lucrări/piese, așa cum sunt menționate în autorizația de reparare.

Până în prezent, Primăria Sector 5 a transmis către Direcția de Mediu din cadrul PMB peste 3000 de solicitări de toaletare/defrișare a  arborilor amplasați în incinta asociațiilor de locatari/proprietari, pe aliniamentele stradale, la locurile de joacă pentru copii, în parcuri, pentru care nu s-au emis deocamdată avize.”, se spune în informare.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.