DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Dieta mind, benefică pentru sănătatea creierului

divahair.ro
dieta mintii - dieta mind

Creierul este un organ vital. Fără suficiente proteine, carbohidrați, antioxidanți, acizi grași Omega-3, poți experimenta pierderi de memorie sau un declin cognitiv. Poate nu știai, dar există o dietă care se numește ”Dieta mind” – care are scopul de a menține creierul sănătos.

Dieta minții include cele mai bune alimente pentru sănătatea creierului, scrie revista Click pentru Femei.

Vânăta

Deoarece este bogată în antioxidanți numiți antocianine, vânăta (cu tot cu coajă) este cea mai sănătoasă legumă recomandată pentru sănătatea creierului. 200 de grame de vânătă  (tăiată cuburi) conține 1. 500 mg antocianine, care cresc nivelul de concentrare.

Citeşte şi: Planta MINUNE: îţi creşte imunitatea, stimulează digestia şi te ajută să slăbeşti

Ciocolata neagră

Un cub de ciocolată neagră (cu 70-80% concentrație cacao) stimulează funcția creierului. Cacaua conține flavonoide, care îmbunătățesc fluxul sangvin către creier. Mănâncă în fiecare zi câte un cub de ciocolată neagră.

Murele

Murele conțin o cantitate mare de polifenoli, un antioxidant care îmbunătățește capacitățile memoriei, reduce riscul de demență, scăzând inflamația și daunele produse de radicalii liberi. Include murele în iaurtul pe care-l mănânci cu cereale la micul dejun, în smoothie-uri.

Pâinea din cereale integrale

Pâinea din cereale integrale conține o cantitate mare de proteine și fibre, făcând-o perfectă pentru menținerea sub control a nivelului de zahăr din sânge, dar și pentru stimularea energiei. Conform mai multor studii recente, pâinea din cereale integrale previne riscul de apariție a bolilor degenerative.

Pește gras

Peștele gras conține acizi grași esențiali Omega-3, care sunt necesari pentru buna funcționare a creierului. În plus, acești acizi stimulează formarea neuronilor și scade inflamația din creier. Cel mai sănătos pește gras este somonul, pe care este recomandat să-l gătești la cuptor, cu diferite condimente și ierburi, suc de citrice (portocală și lămâie) și puțin ulei de măsline.

Nuci

Nucile sunt surse bogate de vitamina E, folați, acizi grași esențiali Omega-3 și antioxidanți. Din acest motiv, este recomandat să mănânci în fiecare zi o mână de nuci ca gustare și substitul perfect pentru alte produse bogate în calorii.

Citeşte şi: Madagascarul e în stare de ALERTĂ. Numărul de cazuri de ciumă aproape s-a dublat într-o săptămână .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.