Ca provocări pe care le avem în această perioadă extrem de aglomerată, este cea a aprovizonării cu carne de porc. Este o mare criză pe care o traversează România, a declarat vineri, Florin Căpățână, la o conferință de profil, potrivit Mediafax.
“Ca provocări pe care le avem în această perioadă extrem de aglomerată, este cea a aprovizonării cu carne de porc. Este o mare criză pe care o traversează România. Încercăm să ne aprovizionăm din surse cât îndepărtate de focarele de pestă porcină. Nu fac comentarii în legătură cu prețurile, pentru că și noi, deocamdată, așteptăm să vedem prețurile produselor care sunt pregătite să vină în magazinele din România”, a spus directorul de calitate al Auchan România, Florin Căpățână.
Potrivit acestuia, tendințele pentru consumatorii români în preajma sărbătorilor se vor îndrepta, ca în fiecare an, spre sectorul patiseriile, cofetăriilor, brutăriilor și carmanegeriilor.
“Lucrurile vor sta ca în fiecare an. Partea de patiserie, cofetărie, brutărie și carmangerie vor fi asaltate de către clienți. În acest moment, suntem într-o febra de aprovizionare a magazinelor, a gândirii strategiei de program pentru întâmplinarea clienților, astfel încât să nu existe o aglomerare, pentru a evita cozile din magazine”, a susținut Căpățână.
Directorul a explicat că există o cerere în creștere a consumatorilor pentru produse cât mai naturale, iar industria s-a adaptat la noile tendințe.
“Industria, vâzând că românii cer produsele tradiționale și sănătoase, s-a adaptat. Industria laptelului a făcut investiții foarte mari în acest sens, cea a cărnii la fel, în vederea apropierii de alimente cât mai naturale, cât mai puțin procesate. Un client sănătos este cel care poate reveni să facă cumpărături”, a conchis acesta.