Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Directorul Pepco vede oportunităţi, dar şi presiuni de pe urma inflaţiei: 'Preţurile mai mari vor fi ultima soluţie'

pepco

Grupul polonez de retail Pepco ar putea profita de pe urma presiunilor inflaţioniste în următoarele trimestre, pe măsură ce consumatorii vor deveni mai sensibili la aspectele legate de preţuri, a declarat joi directorul general, Andy Bond, transmite Reuters.

Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz în Europa, are o reţea de aproape 3.400 de magazine în 16 ţări, inclusiv în România, şi este condus de Andy Bond, fost director general la lanţul de supermarketuri Asda, potrivit agerpres.ro.

"Cred că, pe termen mediu, una din principalele îngrijorări ale echipei manageriale va fi nevoia de a gestiona bine perturbările şi inflaţia transmise de-a lungul lanţului de aprovizionare. Preţurile mai mari vor fi ultima soluţie şi există mai multe lucruri pe care putem să le facem pentru a contracara efectele", a declarat Andy Bond. Acesta a mai spus că Pepco este bine poziţionat pentru a gestiona presiunile inflaţioniste iar acestea ar putea chiar ajuta Pepco pe măsură ce consumatorii se vor orienta spre magazinele care oferă preţuri mai mici.

În ultimul trimestru, Pepco a raportat venituri de 1,04 miliarde de euro şi creştere comparabilă a vânzărilor de 29,3%, un avans care reflectă impactul pandemiei în aceeaşi perioadă a lui 2020, când magazinele au fost închise.

"Vom atinge rezultatele pe care le-am promis dar nimeni nu ar trebui să se aştepte la o creştere similară în acest trimestru comparativ cu perioada similară a anului trecut, pentru că în vara anului trecut toate magazinele noastre au fost deschise", a apreciat Andy Bond. Acesta a mai spus că nu se aşteaptă la o încetinire a vânzărilor în vara acestui an sau la o nouă închidere a magazinelor.

Grupul Pepco, unul dintre lanţurile de magazine cu cea mai puternică expansiune în Europa de Est, este prezent şi în România, unde comercializează îmbrăcăminte, articole pentru casă şi produse alimentare.

La 31 decembrie 2020, compania avea 3.218 de magazine, iar în 2021 intenţiona să deschidă încă 200 de unităţi Pepco, peste 50 de magazine Dealz şi peste 20 de unităţi Poundland.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.