Discrepanțe MAJORE între magazinele de fițe: în timp ce Gucci are pierderi mari, Hermès sau Dior sunt în avantaj

Autor: Loredana Codruț

Publicat: 24-10-2020

Actualizat: 24-10-2020

Article thumbnail

Sursă foto: praque.eu

Magazinele de lux sunt aproape goale. Producătorul italian Gucci a raportat o scădere de 12% a vânzărilor în trimestrul trei, până la 2,1 miliarde de euro, conform WSJ.

Casa de modă se bazează în special pe cumpărătorii turişti din Asia, pe care pandemia i-a ţinut în case. Astfel, cu o scădere raportată de 12% a vânzărilor în trimestrul trei, Gucci rămâne în spatele altor branduri de lux, relatează Mediafax.

Citește și: De ce trebuie ANULAT pelerinajul de la Sf. Dimitrie - argumentele unei asociații: scrisoare deschisă către patriarhul Daniel, Arafat, Berbeceanu, Vela și Tătaru

Un exemplu pozitiv este compania Hermès. Marca franceză, cunoscută în special pentru gentile de mână, a declarat că veniturile firmei au crescut cu 4,2 % în acelaşi trimestru.

Şi Dior a înregistrat o creştere de 12% a vânzărilor.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri