Casa de modă italiană Dolce&Gabbanna, care a încercat anterior să seducă clienții cu campanii care îi includeau pe Colin Farrell și Miley Cyrus, a identificat acum o nouă piață: câinii, relatează The Times, potrivit bugetul.ro.
Pentru 99 de euro, stăpânii își pot stropi animalele cu Fefé, o aromă dezvoltată de un maestru parfumier parizian care a creat anterior mirosuri pentru Balmain și Paco Rabane. În timp ce D&G sugerează că parfumul, numit după câinele unuia dintre fondatorii săi, este „o capodoperă olfactivă”, un veterinar a sugerat că amestecul de flori de ylang ylang și lemn de santal este „o risipă de bani” care are potențialul de a enerva câinii.
Ce spune Fabian Rivers, un medic veterinar
Este pentru prima dată când un mare brand de modă se diversifică în parfumuri pentru câini. Fabian Rivers, un medic veterinar specializat în animale mici și ambasador al bunăstării pentru RSPCA, organizația de protecție a animalelor din Regatul Unit, a declarat că majoritatea produselor de toaletă pentru câini sunt „produse ieftine” care costă mai puțin de 15 lire sterline, deși Aesop produce un șampon pentru câini pentru piața din SUA, la prețul de 43 de dolari„
Faptul că intră pe această piață la un preț atât de mare este o modalitate interesantă de a-i face pe oameni să-și cheltuiască banii pe lucruri care au foarte puține merite”, a declarat Rivers. „Dar este alegerea dumneavoastră cum să vă cheltuiți banii”.
El a spus că proprietarii pot folosi spray-ul pentru a masca mirosul neplăcut al animalului lor de companie, mai degrabă decât să ceară sfatul medicului veterinar cu privire la posibilele infecții ale pielii care riscă să provoace daune câinelui lor.
Rivers a spus că simțul olfactiv al câinilor este atât de sofisticat încât aceștia ar fi în continuare capabili să se adulmece unii pe alții fără să fie derutați de parfum. „Dar nu m-ar surprinde dacă mirosurile le-ar distrage atenția sau le-ar părea neplăcute. În mod clar, un grup demografic mai bogat găsește noi modalități de a-și cheltui banii, ceea ce mi se pare destul de frustrant într-o perioadă în care oamenii se luptă, din punct de vedere financiar.” adaugă Rivers.
Ideea a apărut în urmă cu patru ani
Ideea a apărut în urmă cu patru ani, când Stefano Gabbana, partenerul de afaceri al lui Dolce, a adoptat un cățeluș pudel miniatural, dar a descoperit că animalul era incompatibil cu pisica sa de sex masculin. Gabbana i l-a dat lui Dolce, care a declarat că el și partenerul său romantic, Guilherme Siqueira, au fost „imediat vrăjiți”. A fost un caz de dragoste la prima vedere, a declarat el pentru ziarul Corriere della Sera într-un interviu publicat duminică. Dolce a numit cățelul după un animal de companie care apărea alături de actrița Franca Valeri într-un vechi film de comedie italian.
„Este diminutivul lui Raffaele, care înseamnă dar de la Dumnezeu”, a spus Dolce. „Iar eu, ca un bun catolic, am considerat că acest câine a fost într-adevăr un dar de la Dumnezeu.” Alături de pomeranian, în reclamă mai apar un teckel cu păr scurt, un chihuahua și doi bichon frizați. Creatorii de modă au consultat medici veterinari, specialiști în comportamentul animalelor și proprietari de câini pentru a concepe colonia lor antialergică și fără alcool, cu ajutorul creatoarei de parfumuri Emilie Bevierre-Coppermann.
Ingredientul ylang ylang este un ulei esențial derivat din Cananga odorata, un copac tropical originar din sud-estul Asiei, care se regăsește și în Chanel No 5 și este considerat afrodisiac la om.
El a spus că proprietarii pot folosi spray-ul pentru a masca mirosul neplăcut al animalului lor de companie, mai degrabă decât să ceară sfatul medicului veterinar cu privire la posibilele infecții ale pielii care riscă să provoace daune câinelui lor. Rivers a spus că simțul olfactiv al câinilor este atât de sofisticat încât aceștia ar fi în continuare capabili să se adulmece unii pe alții fără să fie derutați de parfum.
„Dar nu m-ar surprinde dacă mirosurile le-ar distrage atenția sau le-ar părea neplăcute. În mod clar, un grup demografic mai bogat găsește noi modalități de a-și cheltui banii, ceea ce mi se pare destul de frustrant într-o perioadă în care oamenii se luptă, din punct de vedere financiar.” adaugă Rivers, citat de The Times.
Comentează