Bursa Binelui, platformă susţinută de Banca Comercială Română, a strâns în martie donaţii în valoare de peste 200.000 de lei pentru 26 de ONG-uri, iar cinci dintre proiecte luptă împotriva COVID-19, potrivit unui comunicat al băncii, potrivit Agerpres.
Cele 2.020 de donaţii strânse în martie au valoare medie de 104 lei fiecare. Acestea au sprijinit 37 de proiecte înscrise pe platformă, iar 26 de ONG-uri au primit ajutorul de care au atât de multă nevoie.
O bună parte dintre donaţii a fost direcţionată spre cinci proiecte care luptă împotriva pandemiei cu COVID-19: Fondul de Urgenţă pentru Spitale - proiect iniţiat de Asociaţia Salvaţi Copiii România; Oameni pentru Piteşti COVID-19 - proiect iniţiat de Asociaţia PMCF; Protejăm MEDICII şi asistentele medicale de COVID-19 - proiect iniţiat de Asociaţia Hai să ajutăm; Reciclăm Speranţa-COVID-19 - proiect iniţiat de Asociaţia Şcoala mamei Junior; Ajută-i pe cei 550 să treacă cu bine şi peste carantină - proiect iniţiat de Fundaţia Adăpostul Speranţa.
Citește și: Joia Mare, ziua în care se înroșesc ouăle - Tradiții și obiceiuri
"Ne bucurăm că #reuşimîmpreună să punem la dispoziţia ONG-urilor un spaţiu în care să îşi poată continua misiunea de a fi alături de cei care au nevoie, cu atât mai mult în contextul pandemiei COVID-19. Luna martie a fost impresionantă, platforma a înregistrat donaţii de 4 ori mai mari decât în luna ianuarie, donaţii care au sprijinit inclusiv proiectele dedicate luptei împotriva noului tip de coronavirus. Le vom fi în continuare alături ONG-urilor mari şi mici din România. Îi aplaudăm şi le mulţumim tuturor celor care îşi dedică o parte din timpul lor pentru a ajuta", spune Nicoleta Deliu, Head of CSR & Communication BCR.
Bursa Binelui îşi continuă obiectivul de a susţine mediul non-guvernamental din România şi încurajează toţi oamenii să intre pe pagina https://www.bursabinelui.ro/BursaBinelui/ şi să doneze pentru cauza în care cred.
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private şi a băncilor de locuinţe.
BCR oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare, printr-o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 430 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. Clienţii BCR dispun de o reţea naţională de ATM-uri şi maşini multifuncţionale de aproape 2.000 de echipamente, 14.500 POS-uri şi servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking şi E-commerce.