Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

'Dragostea în vremea coronavirusului': Un supermarket german îi invită pe cei singuri la speed-dating la cumpărături

retailgazette.co.uk
supermarket-mancare

Odată cu restricţiile împotriva răspândirii COVID-19, supermarketurile au rămas în Germania unele dintre puţinele locuri unde se mai poate socializa; prin urmare, filiala lanţului comercial Edeka din oraşul bavarez Volkach îi invită pe cei singuri să vină la cumpărături la supermarketul său în fiecare vineri între orele 18 şi 20, pentru a încerca astfel să-şi găsească perechea în vreme de pandemie.

''Supermarketul oferă de doi ani acest serviciu de +shopping pentru cei singuri+, dar coronavirusul şi restricţiile pe care acesta le-a adus au făcut în aşa fel încât tema +inimioarelor+ să devină un element de atracţie'', explică managerul supermarketului, Christoph Kolb, la postul Bayerischer Rundfunk, potrivit cotidianului 'Main-Post', relatează joi agenţia EFE, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Prima reacție adversă a unei persoane vaccinate anti-Covid, în România! I-a paralizat temporar fața .

La intrarea în centrul comercial, clienţii care doresc să-şi găsească acolo perechea poartă un semn distinctiv în formă de inimă, cu un număr de identificare, şi se plimbă aşa printre rafturi în căutarea produselor pe care vor să le cumpere.

Când cineva se intersectează cu o altă persoană care poartă de asemenea acel semn şi îi place de ea, nu trebuie decât să noteze numărul său de identificare şi să completeze un formular cu sugestii prestabilite, cum ar fi ''M-aş bucura să te cunosc mai bine în timp ce ne plimbăm pe malurile râului Main'' sau ''M-aş bucura să ne întâlnim la un suc de portocale la sectorul de fructe''.

Apoi, un angajat al supermarketului strigă numărul printr-un difuzor şi îi înmânează mesajul persoanei dorite, ori îi dă acesteia datele de contact împreună cu un mesaj lăsat de persoana interesată.

Citește și: Codrin Ștefănescu vrea susținere totală pentru Liviu Dragnea: Este foarte important pentru el să-i scrieți!

Această iniţiativă nu este singura particularitate a respectivului supermarket, unde sunt expuse şi mai multe reproduceri ale unor opere în stilul 'pop art'. Printre ele se află şi piesa 'Banana Split' a artistului american Mel Ramos, care ilustrează o femeie dezbrăcată întinsă în poziţie rezemată într-un castron cu acest desert. Sfârcurile femeii au fost însă acoperite, în urma plângerilor unor clienţi.

Acest supermarket este un ''spaţiu de relaxare creativă'', după cum îl descrie Steven Schellhorn, unul dintre responsabilii centrului comercial, ce numără 65 de angajaţi, majoritatea tineri.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.