În vârstă de 95 de ani, Regina Elizabeth a II-a a Marii Britanii şi-a lansat propria marcă de lichid de vase, la preţul de 14,99 lire sterline o sticlă, după ce s-a dezvăluit că îi place să spele vasele din când în când, scrie Daily Mail. Majestatea Sa a început să vândă sticle cu săpun lichid de 500 de mililitri la moşia ei Sandringham din Norfolk. Aroma produsului este „coastal walks” (plimbări pe coastă).
Ca majoritatea produselor vândute la Sandringham, gin, ceai, biscuiţi, săpunul lichid este realizat în împrejurimile proprietăţii, aşa cum este indicat pe etichetă. „Inspiraţi de o pasiune comună pentru protejarea mediului, am colaborat cu Norfolk Natural Living (o firmă de produse naturale) cu scopul de a produce săpunul lichid la doar 16 kilometri de proprietatea Sandringham, folosind cele mai bune produse vegetale”.
Proprietatea de la Sandringham a colaborat deja cu Norfolk Natural Living pentru a realiza un parfum pentru câini - se ştie că regina apreciează compania câinilor din rasa corgie, numit şi acesta „coastal walks”. Paul Burrell, fost majordom la Buckingham, a declarat în podcastul „The Secret” din 2020 că regina Angliei are obiceiul de a spăla tacâmurile după picnicurile de la Balmoral.
Regina Elisabeta și-a lansat la începutul anului și propria marcă de ketchup de roșii și sos. The Queen's Tomato Sauce este "ideal pentru micul dejun sau în orice moment al zilei", pus în vânzare la prețul de 6,99 lire sterline pentru 295g. Sosul, care este aromat cu curmale, suc de mere și condimente, este prezentat într-un borcan de sticlă cu o etichetă Royal Estate.
După ce s-a confruntat cu probleme de sănătate la finalul anului trecut, apariţiile reginei au început să se rărească, însă palatul a anunţat recent o reluare a activităţilor publice. În acest an, Regina Elisabeta a II-a a mărturisit că îi este greu ”să se mişte”.