Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Enel și E.ON anunță că aproape 60% din clienți ar fi primit facturi compensate și plafonate

Digi24
factura energie

Aproape 60% din facturile emise de Enel Energie şi Enel Energie Muntenia pentru furnizarea de energie electrică au fost compensate şi plafonate, au transmis reprezentanţii companiei, vineri, la solicitarea Agerpres.

"Furnizorii Enel au trimis clienţilor persoane fizice care se încadrează în prevederile OUG 118/2021 facturi la electricitate aferente lunilor de consum noiembrie şi decembrie cu schema de compensare şi de plafonare aplicată. Astfel, clienţilor rezidenţiali le-a fost trimise câte o singură factură pentru intervalul de consum menţionat, pentru energia electrică", au spus reprezentanţii companiei.

Astfel, mai bine de jumătate din clienţii casnici ai Enel Energie şi Enel Energie Muntenia s-au încadrat şi au primit beneficiile prevăzute în schema de sprijin aprobată pentru energia electrică. "Mai exact, din aproximativ 2.234.000 de facturi la energia electrică emise acestora în decembrie, aproape 60% au fost compensate sau plafonate", au arătat oficialii companiei.

De asemenea, clienţii eligibili ai E.ON Energie România, aproximativ 60% la energie electrică şi peste 50% la gaze naturale, au primit facturile pentru energie electrică şi gaze naturale cu valorile compensate şi la preţurile plafonate, începând cu luna noiembrie 2021, a informat vineri compania. Compania subliniază, totodată, că nu are niciun profit ca urmare a crizei energetice şi nu îşi măreşte cota proprie în facturi.

"Este adevărat că nu toţi clienţii noştri sunt eligibili pentru schema de sprijin, măsurile de plafonare sau compensare fiind aplicate conform condiţiilor de eligibilitate stipulate de lege. Acest lucru se întâmplă dacă preţul este sub plafonul stabilit de lege în contract sau consumatorul are un interval de consum pentru care legea nu prevede o reducere", se mai arată în documentul citat.

Citește și: ALERTĂ - Facturile emise de E.ON Energie România și Electrica Furnizare vor fi REFĂCUTE. Explicațiile autorităților .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.