Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Facultatea de Administrație și Afaceri (UniBuc) organizează un program postuniversitar cu scopul de a forma specialiști în E-Administrație și E-Democrație

Mediafax.ro
universitatea bucuresti

Programul E-GUVERNARE ȘI PRINCIPIILE COMUNICĂRII PUBLICE este creat de către Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București în parteneriat cu ADR pentru a pregăti specialiști în E-Administrație și E-Democrație, care să aplice principiile guvernanței democratice și ale noii gestiuni publice cu ajutorul aplicațiilor IT.

Înscrierile au început, Facultatea de Administrație și Afaceri UB, precum și Autoritatea pentru Digilitalizarea României sunt pregătiți pentru începerea cursurilor.

Durata programului postuniversitar: opt săptămâni

  • Taxă școlarizare: 1000 lei
  • Taxă înscriere: 50 lei/dosar
  • Perioada de înscriere: 01 – 29 noiembrie 2022

Coordonator program: Prof. univ. dr. Corina Rădulescu (corina.radulescu@faa.unibuc.ro)

Discipline de studiu:

  • PRINCIPIILE COMUNICĂRII PUBLICE ȘI E-GUVERNARE: MODELUL GUVERNANȚĂ DEMOCRATICĂ;
  • SIMPLIFICARE ȘI DEBIROCRATIZARE ÎN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ PRIN INSTRUMENTE DE E-GUVERNARE: PUNCTUL DE CONTACT UNIC ELECTRONIC (PCUe);
  • ARHITECTURA ȘI MODUL DE NAVIGARE ÎN APLICAȚIILE E-ADMINISTRAȚIE: GHIȘEUL.RO ȘI INTERCONECTAREA SISTEMELOR INFORMATICE ALE ADMINISTRAȚIEI;
  • ARHITECTURA ȘI MODUL DE NAVIGARE ÎN PLATFORMA SEAP;
  • ADMINISTRARE ȘI SECURITATE DIGITALĂ ÎN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ;
  • IMPORTANȚA RESPECTĂRII DATELOR PRIVATE ALE UTILIZATORILOR GDPR.

Programul se adresează:

  • ADMINISTRAȚIEI CENTRALE ȘI LOCALE;
  • CETĂȚENILOR (MARELE PUBLIC);
  • SPECIALIȘTILOR IT;
  • MEMBRILOR INSTITUȚIILOR PUBLICE;
  • DECIDENȚILOR;
  • JURNALIȘTILOR;
  • PARTIDELOR POLITICE;
  • ÎNTREPRINDERILOR;
  • TUTUROR CELOR CARE ÎȘI PROPUN DEZVOLTAREA ABILITĂȚII DE A FOLOSI PLATFORMELE INFORMATICE INTEGRATE (SNI, PCUe, SEAP, SNEP, E-ADMINISTRAȚIE ȘI E-DEMOCRAȚIE).

DATE DE CONTACT:

Înscrierile se fac la secretariatul Facultății de Administrație și Afaceri:

B-dul Regina Elisabeta nr. 4-12, etaj 1, sector 3, București

mihaela.jianu@faa.unibuc.ro

Înscrieri online: https://forms.gle/yjhmxQUNBUZv5YvC6

  • Acte necesare pentru înscriere: fișa de înscriere completată de către candidat, diploma de licență, foaia matricolă, C.I., certificat de naștere, certificat de căsătorie, dovada achitării taxei de înscriere (Cont IBAN BCR Facultatea de Administrație și Afaceri: RO41 RNCB0076010452620 055).
  • Proba examenului de admitere:  100% media examenului de licență
  • Criteriul de departajare: media generală de finalizare a studiilor universitare de licență.

content-image

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.