DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Farmec înregistrează o dublare a vânzărilor în perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte şi Crăciun faţă de restul anului

farmec

Farmec, producătorul român de cosmetice, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte şi Crăciun o dublare a vânzărilor faţă de restul anului, cele mai căutate produse din portofoliul companiei fiind cele de curăţenie.

"Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creşterea semnificativă a vânzărilor de produse de îngrijire a locuinţei, în special cele destinate anumitor tipuri de suprafeţe. În schimb, am constatat că sezonalitatea datorată obiceiurilor de consum s-a menţinut. Şi în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară şi în toamnă, începând cu lunile octombrie şi noiembrie. Ne aşteptăm ca această tendinţă ascendentă să continue şi anul acesta, în condiţiile în care oamenii sunt mai preocupaţi de igiena locuinţei", a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec, într-un comunicat remis miercuri AGERPRES.

Gama Nufăr, dedicată curăţeniei întregii case - care cuprinde dezinfectanţi de suprafeţe, dar şi gama de produse care respectă mediul, Nufăr Verde - a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent. Totodată, gama de produse de curăţenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creştere de 23% comparativ cu 2019.

Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziţionate de instituţii şi companii, care sunt utilizate mai des la curăţarea şi igienizarea suprafeţelor din cauza pandemiei.

Potrivit sursei citate, atât produsele Nufăr, cât şi Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieţei de produse de îngrijire a locuinţei, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform firmei de cercetare de piaţă Nielsen, în special ca urmare a vânzărilor de dezinfectanţi pentru suprafeţe.

În 2020, compania şi-a îmbogăţit gama de produse de curăţenie cu dezinfectanţi de suprafeţe de tip biocid, iar anul acesta compania a decis să lanseze produse degresante sub formă de spumă, care uşurează foarte mult munca de curăţare a locuinţei.

Farmec S.A. - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România, Portofoliul companiei include produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.

În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.