Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

FOTO | A cumpărat o lasagna din Lidl și când a ajuns acasă, era să leșine. Ce conținea, de fapt, preparatul

Gandul.ro
Lasagna lidl

Când achiziționezi alimente dintr-un supermarket sau de la piață, îți dorești ca acestea să fie comestibile și de înaltă calitate atunci când ajungi acasă. Cu toate acestea, din păcate, nu întotdeauna se întâmplă așa.

Elena, o locuitoare din Iași, care a cumpărat o porție de lasagna de la magazinul Lidl din Dacia, a avut parte de o surpriză neplăcută atunci când a dorit să servească masa alături de familia sa. La deschiderea ambalajului, a descoperit un vierme în mâncare, conform Gândul.ro.

”Ieri (n.r. – duminică, 24 septembrie 2023), în jurul orei 11:00 am cumpărat lasagna de la Lidl, din Dacia. Seara, în jurul orei 19:00, după ce am gătit-o, am găsit viermele. Nu știu dacă mai avea și alții, mi s-a făcut rău și nu am mai putut să verific. Nu am ajuns la spital. Am luat două guri, iar unul dintre copii a vomat după ce a văzut ce e în farfurie. Până acum am luat de vreo 3 ori lasagna de la Lidl. De obicei gătesc acasă lasagna, dar, dacă sunt în criză de timp sau vreau o cantitate mică, cumpărăm de la Lidl”, susține ieșeanca ce a plătit pentru produs 16,99 lei.

Femeia a înregistrat o reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), la Direcția de Sănătate Publică (DSP) și a notificat și magazinul Lidl cu privire la incidentul în care a găsit un vierme în lasagna pe care a cumpărat-o.

”Aseară (n.r. – duminică, 24 septembrie 2023) am trimis mail la Lidl, am completat formularul la ANPC, am trimis mail la DSP. Astăzi (n.r. – luni, 25 septembrie 2023) a fost soțul și a depus reclamație la DSP Iași. Toate aceste demersuri le-am făcut pentru a lua măsuri organele de control, în speranța că nu vor mai exista astfel de produse la vânzare. Nu aș vrea să dau declarații suplimentare până nu voi fi contactată și de reprezentanții Lidl, să îmi transmită punctul lor de vedere. În această dimineață (n.r. – luni, 25 septembrie 2023) am vorbit cu o reprezentantă de la ei, la numărul de telefon afișat pe site, dumneaei și-a prezentat scuze pentru acest incident”, mai spune Elena, potrivit bzi.ro.

content-image

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.