FOTO ANAF numără sarmalele organizatorilor de nunți, botezuri și majorate. Cine nu trimite datele e bun de plată

Autor: Liana Ganea

Publicat: 20-08-2025 19:16

Actualizat: 20-08-2025 22:16

Article thumbnail

Sursă foto: Pixabay

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a transmis operatorilor din sectorul organizării de evenimente obligația de a furniza, în termen de cinci zile de la solicitare, informații detaliate despre evenimentele sociale și corporate desfășurate între august și noiembrie/decembrie 2025.

Potrivit documentelor consultate, datele trebuie transmise în format electronic, preferabil fișier .xls, la adresa [email protected], urmând să fie utilizate exclusiv de Direcția Antifraudă Fiscală. Refuzul sau întârzierea furnizării informațiilor va atrage sancțiuni contravenționale, transmite Mediafax.

ANAF solicită organizatorilor detalii precum:

  • datele de identificare ale beneficiarului (persoană fizică sau juridică), inclusiv numărul de telefon;

  • tipul evenimentului (nuntă, botez, aniversare, banchet, conferință, eveniment corporate etc.), data și ora începerii;

  • numărul estimat de participanți/meniuri și valoarea acestora, diferențiată după tip;

  • avansul încasat și modalitatea de plată;

  • lista altor servicii contractate contra cost (închiriere spațiu, decor, servicii artistice, muzicale, filmare/fotografiere etc.), împreună cu valoarea aferentă.

În acest sens, un document -martor a început să circule în spațiul online:

content-image

Măsura face parte din strategia ANAF de a combate evaziunea fiscală într-un sector considerat vulnerabil, cel al serviciilor pentru evenimente private și corporate.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri