Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

FOTO INEDIT - Numele unui fost ministru PSD, pe vitrina celui mai scump magazin din lume

magazin sua

Opulenţă maximă în cazului fostului ministru al Economiei în Guvernul Năstase. Numele lui Dan Ioan Popescu este gravat alături de cel al controversatului om de afaceri Bogdan Nicolae Buzaianu pe vitrină magazinului House of Bijan, cunoscut ca cel mai scump magazin din lume.

Pe lista clienţilor, inscripţionată pe vitrinele magazinului din Beverly Hills, se află şi Barack Obama, Vladimir Puţin, Tony Blair, Arnold Schwarzenegger, Michael Jordan, dar şi miliardari din Golf. Dan Ioan Popescu este inventatorul "băieţilor deştepţi din energie" afacerişti care au câştigat contracte preferenţiale în detrimentul statului român, iar Buzaianu este cel mai cunoscut astfel de "băiat deştept". Ambii trăiesc în străinătate: Dan Ioan Popescu în Italia, iar Bogdan Buzaianu în Elveţia.

HotNews.ro prezintă fotografii cu vitrina magazinului exclusivist, unde numele celor doi români sunt gravate alături de numele unor miliardari, politicieni de top sau vedete din toată lumea. Un cititor al publicaţiei a întrebat-o pe una dintre vânzătoare dacă numele de pe vitrină aparţin unor clienţi. "Da. Toţi sunt clienţi cu care suntem mândri să avem o relaţie personală apropiată", a răspuns aceasta. Întrebată dacă aceştia şi-au dat acceptul pentru că numele lor să fie gravate, vânzătoarea a spus: "Bineînţeles, e o onoare şi pentru noi, şi pentru ei".

Singura modalitate de a fi acceptat la cumpărături în cel mai scump magazin din lume este o programare. Costul unui sacou se ridică de circa 10.000 de dolari în acest magazin.

Pe de altă parte, managerul general al magazinului, Manijeh Messa, a spus într-un email pentru HotNews.ro că numele de pe vitrină "nu au nimic de-a face cu calitatea de clienţi ai magazinului nostru". Ulterior, reprezentanţii magazinului nu au mai răspuns la întrebările referitoare la numele celor doi români.

content-image

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.