Pentru că nu și-a stăpânit emoțiile și și-a lovit șeful, un bărbat din Cluj-Napoca trebuie să plătească acum 8.000 de lei. Scandalul a pornit de la o ceartă prin telefon, continuată pe e-mail și apoi față în față, pe tema concediului de odihnă.
Conflictul dintre cei doi a început pe 5 aprilie 2021, la telefon, după ce managerul a refuzat să îi acorde agentului de vânzări concediul de odihnă cerut. Ulterior, discuțiile dintre cei doi s-au mutat pe e-mail.
Într-un final, managerul i-a cerut angajatului să demisioneze din cadrul companiei, scrie stiridecluj.ro. Două zile mai târziu, în jurul orei 08:15, agentul de vânzări s-a dus la depozitul companiei, unde managerul i-a adus la cunoștință că va fi concediat, din cauza atitudinii sale, dar și a mai multor mesaje postate pe grupurile online ale companiei.
Managerul a avut nevoie de 6 zile de îngrijiri medicale
De asemenea, i-a cerut agentului să predea mașina de serviciu. Discuțiile au escaladat, însă, iar agentul și-a împins șeful. A urmat apoi o încăierare, cu pumni și picioare, în urma căreia managerul a avut nevoie de 6 zile de îngrijiri medicale.
De asemenea, agresorul a postat ulterior un mesaj pe grupul companiei, în care sugerează că nu va mai lucra la compania în cauză, făcând referire fix la momentul în care și-a bătut managerul: „Chiar îmi pare rău că s-a terminat aşa însă când eşti pe tupeu şi ridici mâna la cineva să te duci până la capăt nu să strigi ca o femeie după ajutor. Aș fi putut să te las lat acolo jos dar am ales să mă opresc pentru că nu meriţi nici măcar asta”.
Un alt angajat al companiei a intervenit pentru a aplana conflictul. În urma sesizării la 112, polițiștii au deschis dosar penal pentru infracțiunii de lovire sau alte violenţe.
La 3 ani de la incident, agresorul și-a aflat și pedeapsa: o amendă penală în valoare de 8.000 de lei.
Comentează