Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Gabriela Firea a convocat Consiliul General: Ce se va discuta în şedinţă

Gabriela Firea

Primarul General, Gabriela Firea, a convocat sedinta extraordinara a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, pentru data de 11 octombrie 2016, ora 11.00. La primul punct pe ordinea de zi se afla un proiect de hotarare "privind numirea administratorului special la Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice - RADET Bucuresti".

Conform raportului de specialitate, "avand in vedere ca la data de 15 octombrie 2016, Tribunalul Bucuresti a dispus deschiderea procedurii generale a insolventei impotriva debitorului RADET Bucuresti si tinand cont de adresa ROMINSOLV - Administrator judiciar al RADET din data de 7 octombrie, inregistrata la Primaria Municipiului Bucuresti si in conformitate cu prevederile art. 52-56 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, dupa deschiderea procedurii insolventei, Adunarea Generala a Actionarilor debitorului, va desemna Administratorul special. Atributiile Administratorului special al RADET sunt cele stabilite de art. 56 alin (1) si (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa".

Al doilea punct pe ordinea de zi vizeaza "modificarea si completarea art. 1 din Hotararea C.G.M.B. nr. 180/25.08.2016 privind predarea catre Consiliul Local al Sectorului 5 a competentelor de infiintare, organizare, atribuire si derulare a activitatilor serviciului public de salubrizare in sectorul 5 al Municipiului Bucuresti, de la Consiliul General al Municipiului Bucuresti". Prin proiectul de hotarare se propune ca Primaria Municipiului Bucuresti sa asigure continuarea serviciului de salubrizare a sectorului 5, pana cand primaria de sector semneaza contractul de prestari servicii si incheierea Acordului Cadru.

Istoric: in data de 25.08.2016 fost aprobata HCGMB nr. 180 care precizeaza ca, incepand cu data de 15.10.2016, competentele privind infiintarea, organizarea, atribuirea si derularea activitatilor serviciului public de salubrizare in sectorul 5 al Municipiului Bucuresti, preluate de Municipiul Bucuresti prin HCGMB nr 275/2014, revin Consiliului Local Sector 5.

Drept urmare, Primaria Sectorului 5 a publicat in Sistemul electronic de achizitii publice (SEAP) Anuntul de participare cu nr. 170211/01.10.2016 pentru Acord Cadru servicii de salubrizare si deszapezire pe raza sectorului 5 din Municipiul Bucuresti cu termen de deschidere a ofertelor de 19.10.2016 (urmat de o perioada de analiza si adjudecare a ofertei castigatoare), termen care este ulterior celui de 15.10.2016 stipulat in H.C.G.M.B. nr. 180/25.08.2016 In consecinta, prin adresa 39417/ 04.10.2016 transmisa de Primaria Sectorului 5, s-a solicitat sa fie asigurat serviciul de salubrizare stradala si a serviciul de iarna pe raza Sectorului 5 de catre Primaria Municipiului Bucuresti, pana la finalizarea procedurii de achizitie si incheierea Acordului Cadru, conform unui comunicat de presă.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.