Centrul de primire pentru deputaţii nou aleşi (legislatura 2016 - 2020) se va deschide luni, 19 decembrie, la ora 10.00 (sala "Mihai Viteazul", nivel P1). Acesta va funcţiona în fiecare zi, până la finalizarea procedurilor legale.
În această perioadă, deputaţii vor îndeplini toate formalităţile necesare preluării mandatului de parlamentar: completarea şi depunerea fişei deputatului, a declarației pe propria răspundere privind calitatea de lucrător sau colaborator al Securității, dacă este cazul, precum şi un Curriculum Vitae. Totodată, conform Legii 176/2010, deputații pot depune declarațiile de avere și interese, termenul fiind însă de 30 de zile din momentul validării. De asemenea, aceştia vor completa o fișă pentru evidența unitară a deputaților în viitoarea legislatură și vor primi informaţiile necesare despre structurile instituţiei şi atribuţiile specifice ale fiecăreia, pentru a putea beneficia de suportul necesar îndeplinirii mandatului de parlamentar.
Comentează