Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Grupul Kellogg, creatorul Corn Flakes, se va împărţi în trei companii independente, pentru a se concentra pe producţia de snackuri

cereale

Grupul Kellogg se va împărţi în trei companii independente, în cea mai recentă revizuire corporativă din SUA, menită să-şi simplifice structura şi să-şi concentreze atenţia pe afacerile cu snackuri, care este cea mai profitabilă activitate a sa, transmite Reuters.

Acţiunile companiei, care şi-a început activitatea în 1894, când W.K Kellogg a creat Corn Flakes, care a devenit cunoscută în întreaga lume pentru cerealele sale pentru micul dejun, au crescut cu 4%, conform news.ro.

Divizarea producătorului de Pringles şi Pop-Tarts ar avea ca rezultat crearea unei afaceri globale de snackuri care ar include, de asemenea, mărcile internaţionale de cereale şi tăiţei şi divizia de mic dejun congelat din America de Nord. Aceste afaceri a generat vânzări nete de 11,4 miliarde de dolari în 2021, reprezentând 80% din veniturile sale totale.

Directorul general Steve Cahillane a declarat pentru Reuters că decizia de a împărţi grupul a fost luată pentru a le face categorii strategice foarte concentrate.

"Divizia de cereale nu va trebui să concureze pentru resurse cu o afacere de snackuri cu o creştere mare. Frosted Flakes nu trebuie să concureze cu Pringles pentru resurse", a spus Cahillane într-o discuţie la telefon cu analiştii.

Kellogg a spus că se va transforma în companii independente, prin separarea de grup a diviziei de cereale din America de Nord şi a diviziei bazată pe plante, pentru care explorează, de asemenea, opţiuni, inclusiv o vânzare.

În ultimii ani, compania s-a concentrat pe portofoliul său global de snackuri, deoarece vânzările de cereale din SUA au scăzut, din ce în ce mai mulţi americani începând că consume snackurie şi să se bazeze pe lanţurile de fast-food pentru micul dejun.

Majoritatea companiilor de produse alimentare ambalate, chiar şi cele fără o prezenţă uriaşă anterioară în acest segment, cum ar fi Hershey şi Mondelez International, îşi dublează afacerile prin achiziţii de miliarde de dolari.

După separare, divizia de snackuri va avea mărci precum Pop-Tarts, Kellogg's Rice Krispies Treats şi produse congelate pentru micul dejun, cum ar fi vafele Eggo. Va fi cea mai mare companie dintre cei trei şi va fi condusă de actualul director Cahillane.

Afacerea cu cereale va include Kellogg's, Frosted Flakes şi Froot Loops, în timp ce firma axată pe plante ar fi ancorată de marca sa MorningStar Farms.

Decizia Kellogg de a se diviza urmează anunţurilor similare ale unor conglomerate globale precum Johnson & Johnson şi General Electric, din ultimul an, şi subliniază cât de agile trebuie să fie companiile mari în lupta lor pentru cota de piaţă.

Companiile se divizează adesea în încercarea de a renunţa la aşa-numita reducere de conglomerat, unde evaluarea este mai mică decât ”suma părţilor”, dacă afacerile componente ar fi conduse separat.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.