DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

ING Bank reamenajează 11 agenţii la nivel naţional, până la finalul anului

www.ing.com
ing logo

ING Bank reamenajează 11 agenţii la nivel naţional, până la finalul anului, după ce în 2019 ING Office Dorobanţi a pilotat conceptul ING Home, care redefineşte experienţa clientului într-o sucursală bancară, noul concept prioritizând experienţa clienţilor într-un spaţiu modern, relaxat şi structurat diferit, potrivit unui comunicat al băncii.

Prin crearea acestui mediu, ING Bank redefineşte relaţia dintre bancă şi client cu un accent mai pronunţat pe consultanţă, relevanţă şi eficienţă în ceea ce priveşte timpul petrecut într-un ING Office. Noul design alocă un spaţiu dedicat zonelor de consiliere şi educaţie digitală, pentru a susţine şi informa clienţii să ia cele mai bune decizii, pe baza nevoilor lor, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Sărbătoare mare - Sfinţii Petru şi Pavel, patronii spirituali ai penitenciarelor. Ce spune tradiția populară că se întâmplă de Sînpetru

Reamenajarea înseamnă noi spaţii, cum ar fi "inima ING", o zonă de întâmpinare proiectată ca un living modern, unde vizitatorii sunt primiţi ca oaspeţi în casa ING. Totodată, clienţii vor avea la dispoziţie zona digitală, dedicată operaţiunilor şi tranzacţiilor bancare digitale, unde pot accesa şi soluţiile ING de profil pentru prima dată şi se pot familiariza cu ele. În plus, au acces la zone semi-private, birouri deschise pentru consultanţă personalizată, precum şi la spaţii private destinate discuţiilor mai complexe.

"Serviciile disponibile oriunde şi oricând fac parte din ADN-ul ING Bank. Acest model a presupus întotdeauna un mix între platforma de internet banking, destinată operaţiunilor de zi cu zi, care pot fi finalizate online rapid, uşor şi sigur şi reţeaua naţională ING Office, unde clienţii vin pentru acele momente importante în relaţia lor cu banca, cum ar fi cumpărarea unei case noi, realizarea unei investiţii sau alte situaţii mai complexe. În acele momente, dorim să le oferim o atmosferă primitoare şi confortabilă, în care să se simtă relaxaţi în timp ce discută cu un partener de încredere la o ceaşcă de cafea. Acest lucru nu s-ar fi putut face fără dedicarea proprietarilor care deţin franciza ING Office în cele 11 unităţi ce vor fi relansate în acest an. Aceştia şi-au intensificat eforturile şi au făcut faţă acestei provocări, ajutându-ne să ne ţinem promisiunea unei experienţe diferite oferită clientului", a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.

Prima inaugurare are loc luni, în biroul Timişoara de pe strada Proclamaţia de la Timişoara nr. 5, care a fost şi prima sucursală deschisă în afara Bucureştiului în 2004, când ING Bank a început să-şi construiască reţeaua naţională.

Citește și: Dan Puric: 'Flăcăii aștia de la conducere au creat o politică de subminare a poporului român'

Alte 10 vor fi lansate anul acesta, fie că e vorba de reamenajare, fie de relocare în imediata apropiere a fostelor locaţii. Acestea sunt: Satu Mare (Libertatea), Timişoara (Gheorghe Lazăr), Braşov (Onix), Brăila (Calea Călăraşilor), Craiova (Cuza), Alba Iulia, Oradea (Dacia) şi Bucureşti (centrul vechi, Chibrit, Victoriei).

Potrivit sursei citate, clienţii ING Bank preferă mediul digital, peste un milion din cei 1,4 milioane de clienţi activi de retail utilizând platforma ING Home'Bank pentru activităţile lor de zi cu zi. Aceştia îşi verifică conturile, fac tranzacţii sau accesează noi produse disponibile instantaneu, precum împrumuturi personale, conturi de economii şi Round-Up direct de pe desktop sau de pe dispozitivele mobile. Deşi vizitează biroul, în medie, o dată pe an, o fac în momentele importante în relaţie cu banca, de aceea experienţa dintr-un ING Office este cu atât mai importantă.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.