Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

ING Bank România, pe val! A realizat un profit net de 599 milioane de lei la 9 luni

FINACO
profit calcule impozite

ING România a realizat un profit net de 599 milioane lei în primele trei trimestre, iar profitul brut a ajuns la 704 milioane lei la finalul primelor nouă luni, în creştere cu 17% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de puternica evoluţie comercială, conform unui comunicat al băncii remis luni AGERPRES.

Veniturile au crescut cu 13%, la 1,537 miliarde de lei, datorită dinamicii volumelor comerciale. Costurile operaţionale au ajuns la 675 milioane lei, în creştere cu 3% faţă de septembrie 2018, influenţate de creşterea numărului de angajaţi şi a salariilor. Şi costurile de risc au crescut la 158 milioane lei, în acelaşi ritm cu evoluţia creditării.

Baza de clienţi activi din divizia de Retail a crescut cu 122.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1,4 milioane, o creştere de 10% faţă de anul trecut. Numărul clienţilor care încasează venituri recurente în conturile de la ING a crescut cu 15%, la 930.000.

Citește și: Cererile primarilor de comune pentru Ludovic Orban: 'Principalele noastre solicitări le putem structura pe trei direcţii'

"Anul acesta sărbătorim 25 de ani de activitate în România, un prilej de mândrie pentru toţi angajaţii şi colaboratorii noştri, dată fiind lunga noastră istorie de succes pe piaţa locală. Ne bucurăm că un număr crescând de clienţi aleg să ni se alăture, ceea ce ne determină să continuăm abordarea noastră axată pe experienţa clientului şi inovaţie. Observăm o dinamică accelerată a interacţiunilor digitale, clienţii preferând în număr din ce în ce mai mare aplicaţia de mobil pentru operaţiunile bancare de zi cu zi. Astfel, 1 milion de clienţi folosesc în mod activ Homebank, canalul nostru digital adresat clienţilor Retail. De curând ne-am relocat sediul central într-o nouă casă, cu un concept modern, care facilitează modul de lucru Agile introdus în urmă cu doi ani. De asemenea anul acesta avem o nouă componenţă a echipei de management, care are misiunea de a conduce banca către un nou nivel de dezvoltare şi maturitate", a declarat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

Cota de piaţă în volumul creditelor angajate a ajuns la 10% la finalul lui septembrie. Volumul creditării a crescut la 26,9 miliarde lei, mai mult cu 9% respectiv 2,2 miliarde lei în 12 luni. Portofoliul de credite este preponderent generat de segmentul Retail, cu 61% dintre credite oferite clienţilor persoane fizice. Comparativ cu anul trecut, creditarea în segmentul IMM-urilor a crescut cu 8%. Rata creditelor neperformante este de 3,4% din totalul volumelor de credite acordate.

Volumul depozitelor a ajuns la 34,3 miliarde de lei la finalul celui de-al treilea trimestru, o creştere de 16% respectiv 4,7 miliarde în ultimele 12 luni. Cota de piaţă ajunge astfel la 9,5%, comparativ cu 9% cât înregistra după cele nouă luni din 2018, rezultat influenţat şi de numărul crescut de clienţi ce încasează venituri recurente în conturile ING.

"Numărul de utilizatori şi interacţiunile cu banca continuă să crească. Peste un milion clienţi au accesat aplicaţia ING Home'Bank în 2019, cu 40 milioane contacte în ultimele trei luni, reprezentând o creştere de 40% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2018", se mai arată în documentul citat.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.