Inspecţia Muncii pune la dispoziţia beneficiarilor o aplicaţie mobilă care va putea fi utilizată de către toţi angajatorii care folosesc zilieri în activitatea pe care o desfăşoară, a anunţat, vineri, instituţia, potrivit Agerpres.
Citește și: Incendiul de la hala de pe Şoseaua Fundeni a fost stins
Potrivit sursei citate, beneficiarul/utilizatorul are obligaţia să înfiinţeze, să completeze şi să transmită Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, conform metodologiei şi modelului ce urmează a fi stabilite în termenul legal prevăzut de 60 de zile, prin ordinul ministrului muncii şi protecţiei sociale, să înregistreze, în Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, toţi zilierii cu care exercită activităţi cu caracter ocazional, să transmită registrul electronic, zilnic, înainte de începerea activităţii de către fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu beneficiarul.
Toate informaţiile necesare unui utilizator al aplicaţiei mobile "Inspectia Muncii" se vor putea obţine accesând site-ul Inspecţiei Muncii, www.inspectiamuncii.ro.
"Inspectia Muncii este o aplicaţie modernă, uşor de utilizat, care vine în sprijinul angajatorilor şi va reprezenta singura modalitate legală de înregistrare a activităţilor prestate de zilieri, fiind atât în avantajul angajatorului, cât şi al lucrătorului, ambii beneficiind, astfel, de protecţia legii. Totodată, ţin să mulţumesc public echipei de lucru care, prin mult efort şi tenacitate, a făcut posibilă realizarea acestei prime aplicaţii mobile din administraţia publică centrală" , a precizat Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat.