Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Irina Pencea este noul general manager al eMAG România

Twitter
emag

Irina Pencea a fost numită general manager al eMAG România, aceasta urmând să se concentreze asupra traducerii investiţiilor realizate în ultimii trei în tehnologie şi infrastructură, în beneficii pentru clienţi, conform unui comunicat remis, luni, AGERPRES.

"Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem şi cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potenţial mare de creştere a comerţului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm şi mai mult pe crearea de sinergii între investiţiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii şi infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienţilor. După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât şi General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenţei în marketing şi experienţei în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulţi clienţi care să cumpere mai des de la eMAG şi să fie mai fericiţi cu alegerea lor", a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.

Tudor Manea va continua să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune.

"După mulţi ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat eMAG şi echipei care a construit cel mai puternic business de ecommerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului. Astăzi, mă bucur să accept această nouă provocare de a defini şi pune în practică, alături de echipă, noi modele de creştere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani - pandemie, război la graniţe, inflaţie - şi are mai mult discernământ în a alege soluţia de shopping care să îi ofere atât o gamă largă de produse, cât şi preţuri cât mai bune şi servicii care să îi simplifice experienţa de cumpărare. Este rolul nostru de lider al comerţului online în România să popularizăm soluţia de shopping cu cel mai mare grad de adaptabilitate pentru orice context", a spus Irina Pencea.

Aceasta are o pregătire academică în marketing şi şi-a început cariera în comunicare acum 24 de ani. De atunci, ca antreprenor, a pus bazele unora dintre agenţiile independente de publicitate din România şi a contribuit la construcţia mai multor branduri de succes din industrii precum banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie, informează Agerpres.

Sub coordonarea sa, eMAG a lansat anul trecut o nouă viziune de brand pentru întreaga regiune în care este prezent (România, Ungaria, Bulgaria), prin care îşi propune să pună la dispoziţia oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar şi al societăţii, exprimat prin sloganul de brand "Căutarea nu se opreşte niciodată".

Companie românească fondată în anul 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investeşte constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienţii să economisească timp şi bani, şi a creat un ecosistem regional, exportând cu succes modelul local în Bulgaria şi Ungaria.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.