Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

KFC atinge pragul de 100 de restaurante în România

twitter.com
KFC

Sphera Franchise Group, holdingul care deţine compania ce administrează în sistem de franciză brandul KFC pe plan local, a atins borna de 100 de restaurante KFC în România, consolidându-şi astfel poziţia de lider în categoria sa.

Conform unui comunicat remis, miercuri, AGERPRES, compania a avut un ritm susţinut de dezvoltare, deschizând 7 restaurante pe an, în medie, în ultimii 5 ani.

"De la inaugurarea primului restaurant în 1997, în Piaţa Romană din Bucureşti, la primul din provincie, în 2004, la pragul de 100 de unităţi, KFC şi-a extins constant reţeaua pe piaţa autohtonă, validând puterea brandului şi prezenţa produselor noastre în topul preferinţelor consumatorilor. KFC este sinonim cu standarde înalte de calitate şi siguranţă alimentară, cu o experienţă de consum superioară, precum şi cu inovaţia şi, odată cu atingerea acestei borne, ne reconfirmăm angajamentul de a rămâne o referinţă în industria de foodservice", a declarat Marian Gogu, director general, KFC România.

Din cele 100 de restaurante KFC, 26 sunt de tip Drive Thru (dintre care unul în cadrul unei benzinării), 13 stradale, 59 în food court-uri şi 2 în benzinarii. În ceea ce priveşte formatele de restaurante, în prezent, Drive-Thru este cel mai popular în rândul clienţilor, din motive de proximitate şi accesibilitate, astfel că strategia de expansiune se va concentra, în perioada următoare, pe acest tip de format, informează Agerpres.

În cei 26 de ani de activitate, au fost vândute în medie, 120 de bucăţi de Hot Wings pe minut, celebrele aripioare fiind unul dintre cele mai apreciate produse din meniu. Un alt produs care se bucură de mare popularitate, şi care a fost special creat pentru piaţa locală, este sosul Glenn, clienţii achiziţionând, în medie, circa 20 milioane de bucăţi pe an în ultimii 5 ani.

În ultimii ani, KFC România a făcut paşi importanţi în transformarea digitală a restaurantelor sale, adoptând soluţii tehnologice de ultimă generaţie pentru a optimiza procesele interne şi a oferi o experienţă îmbunătăţită clienţilor. Aceste soluţii includ kiosk-uri digitale pentru plasarea comenzilor, meniuri digitale, ecrane pentru informarea clienţilor despre statusul comenzilor şi un sistem de monitorizare a bucătăriei, numit KDS (Kitchen Display System), care ajută la gestionarea comenzilor şi la optimizarea procesului de gătire.

În prezent, KFC are peste 3.700 de angajaţi la nivel naţional, unii dintre ei fiind în companie de la lansarea brandului pe piaţa locală. KFC este o companie în care diversitatea este încurajată, integrând peste 20 de naţionalităţi diferite (Africa de Sud, Sri Lanka, Republica Dominicana, Venezuela etc).

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deţinând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell în România şi KFC în Chişinău, Republica Moldova, şi în anumite zone din Italia. Grupul deţine peste 175 de restaurante pe cele trei pieţe şi are aproape 5.000 de angajaţi.

Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori Bucureşti din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum şi în FTSE Global Microcap.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.