Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

KFC intervine în scandalul momentului: Cum reacţionează şefii fast-food-ului la acuzaţii

kfc drive

Scandal imens în ţara noastră cu cei de la fast-food-ul KFC în prim plan. Totul a pornit de la o reclamă care a declanşat un război imens. Totul s-a întâmplat în Târgovişte acolo unde pe Turnul Chindiei a apărut o reclamă a celor de la KFC cel puţin discutabilă. Primarul oraşului, Cristian Stan a luat poziţie după ce pe Turnul Chindiei a apărut o reclamă cu un bărbat gol care sare de pe Turnul Chindiei. Spotul publicitar a fost lansat la începutul lunii iunie şi rulează în Germania.

Mai multe detalii aici: Scandal imens cu cei de la KFC în prim plan: 'Este ofensator şi revoltător'

Şefii KFC îţi cer scuze pentru ce a ieşit. "Ne pare rău pentru acest lucru și regretăm situația creată. În niciun moment nu ne-am dorit să denigrăm orașul Târgoviște sau România. Am ales cu bună știință Târgoviște ca locație pentru a filma reclama deoarece orașul se mândrește cu unul dintre cele mai frumoase turnuri din Europa. În plus, echipa de producție a filmat în trecut, de mai multe ori, în diverse locuri din România pentru că este o țară apreciată de directorii artistici atât pentru locațiile sale fantastice de filmare, cât și pentru echipele locale de producție cu experiență în domeniu.”, au spus reprezentanții lanțului fast food, conform paginademedia.ro.

Citeşte şi: Mesajul lui Emmanuel Macron după întâlnirea cu Klaus Iohannis:Ce a spus preşedintele Franţei / VIDEO

Aceștia au explicat și conceptul spotului: „Ideea spotului nostru a fost "nebunia", în linie cu motto-ul campaniei "Nu-mi vine să cred!". Am dorit să prezentăm o situație exagerată, absurdă, cum ar fi un bărbat gol sărind într-o găleată mică. Conceptul a fost să atragem atenția asupra prețului absurd de mic al ofertei noastre. Spotul are menirea de a fi la fel de provocator ca și prețul, doar pentru consumatorii germani, dar în niciun fel ofensator pentru orașul Târgoviște, locuitorii acestuia sau poporul român.”, conform sursei citate.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.