Kremlinul le arată pisica rușilor care critică eșecul de pe frontul din Ucraina: 'Linia este foarte, foarte subțire'

vladimir putin dmitri peskov

Rușii îl susțin pe președintele rus Vladimir Putin în chestiunea operațiunii militare speciale, sentimentele și acțiunile lor, precum și alegerea lor în momentul votului confirmă acest lucru, a declarat purtătorul de cuvânt al liderului rus, Dmitri Peskov, în fața presei. Peskov a fost întrebat dacă există riscul ca mesajele criticile la adresa contraofensivei ucrainene, inclusiv pe canalele Telegram cu vederi patriotice, să afecteze opinia publică din Rusia.

"Rușii îl susțin pe președinte, iar acest lucru este confirmat de sentimentele și acțiunile oamenilor, de participarea lor la alegeri, de alegerea făcută de cei care și-au folosit votul, acest lucru este confirmat de statistici. Ele sunt într-adevăr consolidate în jurul deciziilor pe care le ia șeful statului", a spus Peskov, potrivit agenției Ria Novosti, făcând trimitere la alegerile de duminică, câștigate clar de partidul lui Putin, „Rusia Unită”.

De asemenea, el a precizat că toate punctele de vedere critice sunt considerate pluralism, atâta timp cât se încadrează în lege, dar "linia este foarte subțire".

"În ceea ce privește alte puncte de vedere, puncte de vedere critice, atâta timp cât acestea rămân în cadrul legislației actuale, este pluralism, dar linia este foarte, foarte subțire. Trebuie să fim foarte atenți aici. Pe de altă parte, opinia publică este atât de sensibilă la ceea ce se întâmplă în cadrul unei operațiuni militare speciale, este de înțeles că opinia publică reacționează foarte, foarte emoțional", a adăugat Peskov.

×