Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Liviu Dragnea, șefilor PSD cu rezultate proaste: Să se trezească. Au avut o abordare superficială

dragnea

Directorul campaniei PSD, Liviu Dragnea, a declarat, joi, la finalul discutiei cu organizatiile judetene codase in primul tur al alegerilor prezidentiale, ca scorurile proaste au venit din cauza faptului ca organizatiile respective nu au respectat strategia de campanie.

"(...) Sunt satisfacut ca au inteles ca trebuie sa se trezeasca, pentru ca au avut o abordare superficiala, multi primari, multi presedinti de organizatii locale, multi membri de partid, membri cu functii de conducere in organizatiile judetene n-au facut o campanie asa cum s-a stabilit la centru, n-au respectat strategia de campanie electorala, n-au respectat sistemul de organizare si n-au ajuns sa vorbeasca foarte mult direct cu oamenii. S-au limitat la scrisori, la flyere, la afise. Sunt importante aceste materiale electorale, dar fiecare militant PSD trebuie sa ajunga sa vorbeasca cu oamenii pentru a le spune tuturor direct ce vrea sa faca Victor Ponta pentru Romania (...) Nu s-au trezit, au crezut ca merge de la sine, s-au uitat la votul de la europarlamentare, nu si-au dat seama ca ceilalti vor proceda si la aceste alegeri ca la alte alegeri, ca nu vor lucra foarte corect si nu au fost foarte apropiati de oameni", a explicat Liviu Dragnea.

Intrebat daca s-a discutat de sanctiuni, acesta a raspuns: "Nu, in situatii de genul asta nu aplici sanctiuni, faci o analiza a rezultatelor proaste, a masurilor care trebuie luate si a modului in care trebuie implementate"

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.