UEFA lansează pe 15 octombrie logo-ul UEFA EURO 2020, dar şi logo-ul oficial al Bucureştiului, gazdă a turneului final al Campionatului European de Fotbal EURO 2020. Logo-ul competiţiei care va fi organizată în 13 oraşe din 13 ţări diferite a fost inaugurat la Londra pe 21 septembrie, în prezenţa preşedintelui UEFA, Aleksander Čeferin, a preşedintelui federaţiei engleze, Greg Clarke, şi a primarului capitalei Angliei, Sadiq Khan. Având ca simbol principal podul, în cazul Londrei ”Tower Bridge”, brandul EURO 2020 semnifică, prin acest simbol, unirea tuturor oraşelor gazdă şi a suporterilor ţărilor organizatoare şi participante.
În 2020 va avea loc a şaisprezecea ediţie a turneului european de fotbal şi prima care va fi găzduită de mai mult de două ţări. Cele 13 oraşe în care se va juca EURO 2020 sunt: Dublin, Glasgow, Bilbao, Bruxelles, Amsterdam, Copenhaga, Roma, Munchen, Bucureşti, Budapesta, Sankt Petersburg, Baku. Vor fi 24 de echipe calificate la această ediţie a campionatului, iar la Bucureşti se vor juca trei partide din faza grupelor şi o optime de finală, în timp ce semifinalele şi finala se vor juca pe Wembley. Logo-ul declinat pentru fiecare dintre cele 13 oraşe care vor găzdui meciurile competiţiei se lansează pe rând, până acum logo-urile fiind lansate, după Londra, la Roma şi Baku. Lansarea logo-ului de la Bucureşti are loc la Arena Naţională, în prezenţa oficialilor UEFA, FRF, a reprezentanţilor Guvernului României şi ai Primăriei Capitalei, anunţă TVR.
Comentează