Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Lovitură USTURĂTOARE pentru Carrefour - S&P a retrogradat gigantul francez, prezent și în România

clearlyveg.com
carrefour

Agenţia de evaluare financiară Standard & Poor's a coborât vineri, cu o treaptă, ratingul pe termen lung atribuit grupului francez de distribuţie Carrefour, de la "BBB plus" până la "BBB", evocând rezultatele anuale sub aşteptări şi costul măsurilor de restructurare susceptibile să afecteze marjele de profit şi fluxul de numerar, transmite Reuters. 

În schimb, perspectiva asociată ratingului Carrefour a fost modificată de la "negativă" la "stabilă". 

Carrefour a anunţat la finele lunii trecute o scădere de 33% a profitului operaţional în Franţa în 2018, în timp ce marja de profit a scăzut cu 60 de puncte de bază până la 1,3%. Cu toate acestea, la nivel global Carrefour a reuşit să se redreseze graţie performanţelor solide înregistrate în Brazilia.

Noi termene la ÎCCJ - Achitați în primă instanță, Tăriceanu și Toni Greblă nu vor să fie audiați de judecători


"Chiar dacă Carrefour a înregistrat progrese în primul an al planului său cincinal de transformare, credem că o concurenţă feroce şi costurile suplimentare cu restructurarea vor afecta în mod semnificativ marjele sale şi fluxul de trezorerie în următorii doi ani", a informat Standard&Poor's . "Perspectiva asociată este "stabilă" pentru că credem că punerea în practică a programului de transformare va întări poziţia de piaţă a Carrefour şi va ajuta la îmbunătăţirea marjei de profit EBITDA spre 5% pe termen mediu", a adăugat agenţia de evaluare. 

Carrefour este în mijlocul unui plan cincinal lansat în urmă cu un an în ideea de a reduce costurile, a creşte investiţiile în E-commerce şi a căuta un parteneriat în China, totul pentru a-şi majora profiturile şi a răspunde la concurenţa crescută venită din partea retailerului online Amazon. 

În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri 'Carrefour', 218 supermarketuri (203 magazine 'Market' şi 15 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact', un magazin de comerţ online.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.