DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Master în Modă, Publicitate și Consum la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București

FJSC
FJSC

Un Masterat nou este lansat în premieră în România la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București. ”Modă, Publicitate și Consum” acreditat conform Hotărârii Consiliului ARACIS din 29.04.2021, inițiat și coordonat de Lect. univ. dr. Dan Podaru, care își propune să ofere studenților o nouă direcție multidisciplinară, cercetarea modei și a fenomenului impus de aceasta.

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării se pregătește de o nouă sesiune de admitere pentru vara anului 2021!

Ghidul de admitere cuprinde informații privind oportunitățile pe care Facultatea le pune la dispoziție studenților, precum: burse, cazare, biblioteci, facilități sportive, centre de cercetare, laboratoare moderne, mobilități internaționale și asociații studențești.

Mai apoi, putem regăsi oferta educațională, după cum urmează:

  • Ciclul de licență, care cuprinde 3 specializări – Jurnalism, Comunicare și Relații Publice, Publicitate
  • Ciclul de masterat, care cuprinde o ofertă educațională alcătuită din 11 masterate:

-          Campanii de comunicare în publicitate și relații publice

-          Comunicare și resurse umane

-          Jurnalism și comunicare politică

-          Jurnalism Tematic

-          Managementul instituțiilor mass-media

-          Médias, développement et société (predare în limba franceză)

-          Advertising and Digital Communication (predare în limba engleză)

-          Producție multimedia și audio-video

-          Cercetare aplicativă în Științele comunicării

-          Istoria ideilor, mentalităților și culturii de masă (sec. XIX-XXI) (în colaborare cu Facultatea de Istorie)

-          Din iunie 2021, cea mai nouă adiție la nivel de masterat în cadrul FJSC este masteratul Modă, Publicitate, Consum, acreditat conform Hotărârii Consiliului ARACIS din 29.04.2021, inițiat și coordonat de Lect. univ. dr. Dan Podaru, care își propune să ofere studenților o nouă direcție multidisciplinară, cercetarea modei și a fenomenului impus de aceasta presupunând multiple abordări, atât sociologice, istorice, artistice, cât și din punctul de vedere al comunicării fenomenului. Cu un corp didactic format din profesori ai facultății și profesioniști ai domeniului modei și publicității ca : Matei Corvin (creator de modă), Corina Băcanu ( influencer și Creative Director) sau Bogdan Lascăr ( pictor ) etc., coordonatorul masteratului, lect. univ. dr. Dan Podaru susține că masteratul Modă, Publicitate, Consum "vine în întâmpinarea studenților și tinerilor în general cu o abordare teoretică solidă, dinamică și răspunde nevoilor actuale de înțelegere și cercetare impuse de societatea contemporană și cerințelor ei”.

  • Școala Doctorală, cu specializări în domenii de cercetare precum media și spațiul public, antropologia media, popular culture, semiotica mass-media, analiza discursului media, comunicare politică, publicitate, comunicare interculturală, filosofia comunicării, comunicare și producție vizuală în media digitală, comunicare organizațională, științele informării și documentării etc.

 

Procesul de selecție pentru admiterea la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării se va desfășura după cum urmează:

Licență:

  • Eseu motivaţional – 40%
  • Media generală a examenului de Bacalaureat – 20%
  • Nota la proba Limba și literatura română a examenului de Bacalaureat – 20%
  • Nota la prima limbă străină (Media obţinută la disciplina prima limbă străină pe parcursul anilor de studiu liceal) – 20%

Candidaţii care nu obţin minimum nota 5 la eseul motivaţional sunt declaraţi respinși

Masterat:

1. Proba scrisă – proiect de cercetare sau practic

2. Proba orală – interviu online

  • Pentru programele Jurnalism Tematic și Modă, Publicitate, Consum:
  1. 1. Proba scrisă – proiect de cercetare sau practic
  2. 2. Proba orală – interviu online
  • Pentru programele Comunicare și resurse umane și Cercetare aplicativă în Științele comunicării
  1. 1. Probă scrisă propunere de proiect de cercetare

În urma parcurgerii programelor de învățământ oferite de facultatea noastră, studenții pot pătrunde în piața muncii abordând numeroase oportunități de carieră, precum:

• jurnaliști de presă scrisă și online

• jurnaliști de radio și de televiziune

• redactori

• reporteri

• editori

• corespondenţi de presă

• specialiști în publicitate și marketing

• copywriter

• art directori

• specialiști în Relaţii Publice

• organizatori de evenimente

• purtători de cuvânt

• producători audio-video

Pentru detalii privind numărul de locuri și perioada de înscriere, vezi admitere.unibuc.ro, precum și fjsc.unibuc.ro

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.