Metaverse deschide poarta pentru ca NFT-urile de lux să devină o piață de mai multe miliarde de dolari

Autor: Redactia Stiripesurse.ro

Publicat: 12-12-2021

Actualizat: 11-12-2021

Article thumbnail

Sursă foto: newscryp.to

Piața de jetoane nonfungibile (NFT) este fierbinte în acest moment, iar viitorul prognozează că se va încărca. Crearea Metaverse se deschide poarta de acces pentru brandurile de lux NFT pentru a ajunge la 56 miliarde $ până în 2030. Deoarece producția de NFTs continuă să creeze noi forme de consum de moda, tot mai multe branduri premium sunt sari de pe acest tren în mișcare rapidă, investind în lor noi afaceri digitale de colecție. Pe măsură ce mai multe aspecte ale vieții oamenilor se mișcă online, cererea de modă și bunuri digitale va crește semnificativ în următorii ani, conform cointelegraph.com

Metaverse, spații virtuale în care oamenii pot interacționa între ei și cu obiecte digitale prin avatare personalizate, este un concept inovator în curs de dezvoltare și construcție. Cu toate acestea, mai are încă un drum lung de parcurs. Totuși, în acest interval de timp scurt, spațiile care ne sunt disponibile acum creează oportunități pentru mărcile de lux de a beneficia de obiectele de colecție digitale și de creșterea așa-numitelor „jocuri sociale ”.

Începutul internetului, sau Web 1.0, a permis oamenilor să se conecteze la informații. Web 2.0 a fost o iterație a rețelelor sociale și, în esență, a facilitat un nou val de oameni care se conectează cu ceilalți. Iar acum Web 3.0 urmează să devină o realitate virtuală complet nouă, mai cunoscută sub numele de Metaverse. În această nouă lume digitală, oamenii vor căuta mai mult decât informații și conexiune unii cu alții - vor experimenta o adevărată imersiune în realitate virtuală.

NFT și Metaverse ca mega oportunități pentru mărcile premium

Ca o experiență captivantă, avatarurile personale pe care le folosesc utilizatorii vor purta îmbrăcăminte și vor folosi articole ca manifestări ale individualizării și expresiei personale, la fel ca în lumea fizică - aceasta deschide o oportunitate cu adevărat interesantă pentru mărcile premium.

Strategii cu experiență au menționat ca exemplu platforma globală Roblox. În cadrul acestui sistem de joc și creație, unul din cinci jucători își vor schimba avatarul în fiecare zi, în același mod în care o persoană se trezește și se îmbracă în fiecare dimineață. Alte platforme, cum ar fi Fortnite, oferă deja informații despre cum ar putea arăta ca Metaverse să aibă mall-uri, prin stabilirea unui „Rând cu amănuntul” și mai târziu a unui „Mega Mall”.

Perspectivă de viitor

În timp ce mărcile de lux au făcut o explozie inițială, strategii cred că, după apariția împlinită a Metaverse-ului, mărcile care se încadrează în categoria „lux moale” (care include haine gata făcute, articole din piele, încălțăminte etc.) vor avea cel mai mult. poziție norocoasă și profitabilă pe piață. Dimpotrivă, sectorul „de lux greu”, precum ceasurile și bijuteriile premium, ar putea găsi mult mai dificil să atingă același nivel de succes ca și în lumea fizică.

Metaverse poate ajuta, de asemenea, mărcile să-și extindă publicul. Actuala populație a jucătorilor Roblox este formată predominant din adolescenți, în timp ce 70% din vânzările din industria modei sunt contribuite de femei. Dar în cadrul Metaverse, mărcile de lux vor avea oportunitatea de a atrage clienți dintr-un grup de vârstă complet nou, cu care nu s-ar conecta de obicei ca consumatori, sporind și mai mult atractivitatea unui internet și mai captivant și mai încorporat.

Întrucât Metaverse se bazează pe un spațiu virtual descentralizat, mulți oameni creativi vor avea o mulțime de oportunități de a reuși în aceste meta-universuri, iar luxul își va găsi cu siguranță casa. Cu toate acestea, reprezentantul mărcii de lux trebuie să ia în considerare posibilitatea ca aceștia să poată fi depășiți în industria și meșteșugurile lor cu crearea de bunuri de dorit și arte în general. Întrucât regulile și peisajul economic nu au fost încă complet formate în această nouă frontieră digitală interesantă și toată lumea are o oportunitate unică de a găsi succesul.

Concluzie

În mod clar, Metaversul este aici pentru a rămâne. Deși încă se dezvoltă și evoluează, există părți de zi cu zi din viața noastră care sunt deja împletite cu universul digital. În ciuda fricii de necunoscut pe care o poate evoca o lume cu totul nouă ca aceasta, lumea reală are multe pericole și incertitudini proprii de depășit, acest nou tărâm digital poate deschide oportunități care le permit multor oameni să respire ușurați. când își dau seama că lumea virtuală nu merge nicăieri și noi devenim din ce în ce mai mult parte a ei în fiecare zi.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri