Retailerul german Metro AG a extins termenul limită pentru depunerea ofertelor pentru un pachet majoritar de acţiuni la subsidiara sa din China până săptămâna viitoare, pentru a da potenţialilor licitatori mai mult timp să verifice bilanţul, au declarat marţi pentru Reuters surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul potrivit Agerpres.
Reprezentanţii Metro nu au dorit să comenteze stadiul licitaţiei, precizând doar că discuţiile avansează conform planurilor.
Interesul pentru operaţiunile Metro vine pe fondul maturizării pieţei de e-commerce din China care duce la transformarea sectoarelor de vânzări tradiţionale angro şi cu amănuntul, iar giganţii din tehnologie, precum Alibaba Group Holding Ltd, vor să se extindă offline.
Metro a deschis primul magazin din China în 1996 la Shanghai şi în prezent are 95 de magazine şi 11.000 de angajaţi, iar în exerciţiul fiscal încheiat în septembrie 2018 a avut vânzări de 2,7 miliarde euro.
Metro operează în 26 de ţări, având 771 de magazine şi 150.000 de angajaţi.
Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.