Cel puţin 360 de angajaţi ai unor întreprinderi mici şi mijlocii urmează să obţină competenţe digitale şi cel puţin 36 de IMM-uri vor fi ajutate să introducă programe de învăţare la locul de muncă pentru angajaţi, în urma implementării proiectului "DigiL@b - Laboratorul digital" de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România, potrivit Agerpres.
Proiectul, dezvoltat în colaborare cu Google Atelierul Digital, reprezintă o oportunitate pentru angajaţi, care vor putea învăţa despre ce înseamnă un profil virtual, SEO, Google Ads, cum pot folosi Youtube în avantajul lor, despre importanţa unei pagini de contact pe propriul website sau cum să îşi facă un formular de feedback online.
Vezi și: Un nou simptom asociat cu virusul COVID-19! Medicii avertizează: 'Nu ne permitem acest lux cu afecțiuni ale creierului'
Cele 360 de persoane aşteptate să acceseze acest program au la dispoziţie o aplicaţie mobilă care va constitui suportul procesului de formare şi va avea integrată partea practică a cursului (conţinut digital multimedia).
Persoanele interesate pot participa la evenimentele Tech Day, organizate în fiecare dintre cele trei regiuni, unde pot afla secretele prezenţei digitale şi importanţa acesteia pentru dezvoltarea unei afaceri de la Ambasadorii Digitalizării, antreprenori sau experţi în domeniul IT. În cadrul evenimentelor, se organizează şi expoziţii de specialitate, cu prezentări de aplicaţii şi inovaţii în domeniul tehnologiei şi internetului.
Implementarea proiectului va conduce la creşterea gradului de conştientizare a angajatorilor care îşi desfăşoară activitatea în sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI sau a angajatorilor care intenţionează să-şi adapteze activitatea la aceste domenii/specializări inteligente privind importanţa şi necesitatea participării angajaţilor la programe de formare continuă.