El s-a referit şi la proiectele ce vor fi derulate prin Fondul de Mediu, pe subiectul gazelor de șist, proiectul Roșia Montană, Programul Național de Înnoire a Parcului Auto Național ('Rabla') și Delta Văcărești.
Întrebat, într-un interviu pentru
De asemenea, el s-a referit şi la programul Rabla. "Anul trecut s-a observat că am reușit să scoatem mai mult de 19.000 de mașini vechi din circulație, dar pentru că sistemul cu tichetele printate date prin REMAT-uri nu a fost destul de atractiv, oamenii au așteptat prea mult să comercializeze acele tichete. Putem să spunem că 40% din totalul de 19.000 de mașini a rămas neacoperit cu mașini noi. Asta înseamnă că, până la urmă, o parte importantă a oamenilor care ar fi vrut să cumpere mașini noi s-au dus către second-hand. Anul acesta introducem tichetul electronic. Programul se desfășoară numai prin comercianți autorizați de mașini noi în România, fără discriminare", a spus ministrul.
În ceea ce priveşte programul Casa Verde, Korodi afirmă că s-a reușit un spațiu de buget suficient ca acest fond să fie regândit.
"Dacă reușim să ducem proiecte de apă și canalizare către fonduri europene, acolo eliberez de anumite obligații contractuale și rămâne o resursă în plus. Dacă avem o Ordonanță de urgență înseamnă că o să am un spațiu unde pot să mă joc și sigur va fi anul acesta 'Casa Verde', din cifrele pe care le văd la ora actuală. Va fi buget, o dată pentru proiecte neonorate, dar și pentru o sesiune nouă de proiecte. Programul se va adresa, probabil, persoanelor fizice. Ar putea intra în program și persoanele juridice, dar numai instituțiile de învățământ, spitale, creșe, cămine de bătrâni și centre de plasament pentru copii. Deocamdată, analizăm impactul financiar, pentru că interesul este să avem un beneficiu cât mai mare, nu să se monteze ceva de dragul de a spune că avem o instalație pe casă sau pe o instituție", a precizat Attila Korodi.































Comentează