Moldovagaz a trimis facturi cu date eronate și anunță cum poate fi remediată situația

Autor: Ioana Necula, Redactor

Publicat: 10-01-2022

Actualizat: 10-01-2022

Article thumbnail

Sursă foto: Digi24

Moldovagaz vine cu câteva precizări după ce cetățenii au primit facturile pentru gazul natural consumat în luna decembrie.

Într-o postare pe o rețea de socializare, Moldovagaz menționează că în cazul în care consumatorului final i-a fost emisă o factură de plată eronată, problema se poate remedia, transmite presa din Republica Moldova.

"Stimați consumatori de gaze naturale!

Citirea indicilor echipamentului de măsurare a gazelor naturale în luna decembrie 2021, atât pentru sectorul municipal, cât și pentru sectorul particular, s-a efectuat cu asigurarea măsurilor de siguranță și precauție privind contactul direct cu consumatorii la preluarea indicilor.

Astfel, în cazul în care consumatorul final depistează că i-a fost emisă o factură de plată eronată (indici facturați greșit, lipsa indicilor, indici estimativi etc.) pentru a remedia situația creată pot fi utilizate următoarele căi:

- apelul telefonic la numărul unic 1.304 sau 1.305 (în cazul Capitalei), disponibil în toată țara, sau „Cabinetul personal al consumatorului” de pe site-ul www.moldovagaz.md.

- Telegram-canalul https://t.me/MoldovagazSupportBot (întrebările din partea consumatorilor sunt recepționate în regim 24 din 24 de ore, iar răspunsurile sunt oferite după prelucrarea acestora de operatori)", anunță Moldovagaz.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri