Liga profesionistă nord-americană de baschet (NBA) şi filiala tehnico-financiară a gigantului chinez al comerţului electronic Alibaba, Ant Group, au anunţat, luni, un parteneriat strategic pentru a crea conţinut şi experienţe pentru consumatorii de pe piaţa asiatică, informează agenţia EFE, potrivit Agerpres.
Într-un comunicat dat publicităţii, Ant Group a precizat că populara sa platformă de plăţi online Alipay va furniza conţinut video original, un "miniprogram" despre NBA, precum şi campanii comune de marketing.
"Prin cooperarea noastră cu Ant Group, mai mulţi suporteri vor putea experimenta entuziasmul şi pasiunea NBA mai accesibil ca oricând", a explicat Michael Ma, consilier delegat al NBA pentru China, entitatea care gestionează afacerile ligii nord-americane pe piaţa asiatică.
Acest acord reprezintă un nou pas pentru NBA pe piaţa chineză, în care a înregistrat pierderi de milioane după mai mulţi ani de boicot promovat de televiziunea de stat CCTV sau companii precum gigantul digital Tencent, ca urmare a unui mesaj de susţinere a protestelor pro-democraţie din Hong Kong din 2019 de către managerul clubului Houston Rockets.
"Prin cooperarea noastră cu Ant Group, mai mulţi suporteri vor putea experimenta entuziasmul şi pasiunea NBA mai accesibil ca oricând", a explicat Michael Ma, consilier delegat al NBA pentru China, entitatea care gestionează afacerile ligii nord-americane pe piaţa asiatică.
Acest acord reprezintă un nou pas pentru NBA pe piaţa chineză, în care a înregistrat pierderi de milioane după mai mulţi ani de boicot promovat de televiziunea de stat CCTV sau companii precum gigantul digital Tencent, ca urmare a unui mesaj de susţinere a protestelor pro-democraţie din Hong Kong din 2019 de către managerul clubului Houston Rockets.
Comentează