Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Nestlé a avut vânzări fabuloase în timpul pandeniei: creștere cu 9,5% în primele șase luni, în valoare de 41,2 miliare de franci elvețieni

nestle

Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, a înregistrat vânzările totale de 41,2 miliarde franci elveţieni în primele şase luni ale anului, cu 9,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, informează News.ro.

Citește și: VIDEO Călin Popescu Tăriceanu face marele anunț: 'Propun semnarea unui acord politic cu PSD pentru alegerile locale'

”Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, anunţă rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup în prima jumătate a anului, raportând o creştere organică de 2,8%, cu o creştere internă reală (RIG) de 2,6% şi pricing de 0,2%, creştere susţinută de avântul înregistrat în Americi (AMS), Purina PetCare şi Nestlé Health Science. În ceea ce priveşte vânzările totale, acestea au scăzut în primele şase luni ale anului cu 9,5% faţă de aceeaşi perioada a anului anterior, de la 45,5 miliarde franci elveţieni la 41,2 miliarde franci elveţieni”, a informat joi compania.

Efectele Covid-19 asupra creşterii organice au variat semnificativ în funcţie de geografie, categoria de produse şi canalul de vânzări, în funcţie de momentul apariţiei focarelor, de sfera restricţiilor şi de comportamentul consumatorului, se menţionează în raportul semestrial.

Majoritatea pieţelor au înregistrat o creştere mai lentă în al doilea trimestru, comparativ cu primul trimestru

”În ceea ce priveşte zona EMENA, în primele şase luni ale anului a fost înregistrată o creştere lentă. După un avânt puternic în primele luni ale anului, creşterea organică a devenit negativă în al doilea trimestru, ca urmare a scăderii puternice a vânzărilor din sectorul out of home, în special pentru apă şi Nestlé Professional. În zona EMENA a fost înregistrată o creştere organică de 2,4%, cu o creştere internă reală (RIG) solidă de 2,8% şi o scădere a preţurilor de 0,4%”, arată compania.

Vânzările raportate în zona EMENA au scăzut cu 5,1%, până la 10 miliarde franci elveţieni.

”Menţinem eforturile în direcţia atingerii obiectivelor noastre financiare şi continuăm să construim practici de business sustenabile şi parteneriate puternice. Vom investi în continuare în portofoliul din România prin lansări de noi reţete, dar şi renovări de produs. Totodată, vom continua şi vom extinde demersurile în direcţia sprijinului oferit comunităţilor, cu atât mai mult în această perioadă în care este nevoie de implicarea tuturor actorilor mediului public şi privat”, a declarat Leszek Wacirz, country manager Nestlé România.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume. Este prezentă în 189 de ţări din întreaga lume, cu 308.000 de angajaţi. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi şi Nido. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveţia, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.