Nestle România devine parte a pieţei South and Eastern Europe şi l-a numit pe Alessandro Zanelli în funcţia de Market Head începând cu data de 1 ianuarie 2022, a anunţat miercuri compania, conform Agerpres.
Noua piaţă este formată din România, Bulgaria, Adriatice, Ucraina şi Moldova.
"Sunt foarte bucuros şi recunoscător să fac parte din această călătorie transformaţională menită a ne extinde punctele forte, a accelera valorificarea oportunităţilor şi a creşte amploarea afacerilor noastre în toate ţările din zonă. Vom transforma structura pieţei noastre, ceea ce ne va permite să atingem cele mai îndrăzneţe obiective, să avem rezultate ambiţioase şi să câştigăm în fiecare categorie şi în toate regiunile geografice. Trăim şi muncim într-o zonă cu un potenţial uman şi material extraordinar, şi trebuie să fim mândri de toate progresele pe care le-am făcut şi le facem zi de zi. Scopul nostru este de a face organizaţia mai puternică, mai agilă, cu accent puternic pe oameni şi pe consumatori şi de a continua călătoria noastră regenerativă", a declarat Alessandro Zanelli, Market Head Nestle SEEM.
Zanelli, actualul Market Head al Nestle Ucraina - Moldova, va deveni Market Head al pieţei Nestle SEEM, cu conducere directă pentru Ucraina şi Moldova, cu sediul la Kiev. El s-a alăturat Grupului Nestle din Italia în 1996 ca Brand Manager şi a petrecut mai mult de 20 de ani în divizia Petcare, avansând de la Marketing Director Europa Centrală la roluri de Country Business Manager în Ungaria şi, ulterior, în Olanda până la nominalizarea sa ca Business Executive Officer Nestle Purina Petcare Eastern Region în 2012, cu sediul la Moscova. În 2019, a fost numit Market Head Nestle Ucraina şi Moldova.
După plecarea lui Leszek Wacirz în Turcia, hub-ul din România se va afla sub conducerea Silviei Sticlea, prima româncă care va prelua funcţia de Country Manager la Nestle România.
Silvia Sticlea s-a alăturat companiei în iunie 2001, din poziţia de Brand Manager, fiind numită, doi ani mai târziu, Group Brand Manager în cadrul diviziei de produse culinare. În 2006 a preluat o nouă poziţie la nivel central, aceea de Consumer Insight Manager, pentru ca în 2009 să preia funcţia de Marketing Advisor. În 2012 a fost numită Business Manager al diviziei de produse culinare în cadrul Nestle Austria, preluând apoi, începând cu 2014, un nou rol, în calitate de National Key Account Manager în regiunea Europei de Sud-Est. A fost numită apoi, în 2015, în funcţia de Business Executive Officer pentru categoria Beverages, Confectionary and Culinary România, înainte de preluarea poziţiei pe care o deţine în prezent în 2018, coordonând cu succes categoria de dulciuri la nivelul mai multor ţări. Cu o experienţă vastă în zona comercială şi de comunicare, Silvia Sticlea este un Business Manager cu experienţă, cu spirit antreprenorial excepţional şi o abilitate crescută în adaptarea la situaţii complexe în geografii multiple, cu aptitudini de leadership excepţionale şi cu o orientare atentă către oameni şi echipe.
"Acest rol pe care îl preiau este o onoare şi o mare responsabilitate pentru mine. În ultimii 20 de ani în cadrul companiei am avut ocazia să mă dezvolt şi alături de echipa mea am avut oportunitatea de a arăta că suntem o piaţă importantă în regiune. Vom continua să îmbunătăţim vieţile românilor aşa cum o facem de un sfert de secol", spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România.
Nestle este cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume. Este prezentă în 189 de ţări din întreaga lume şi are 300.000 de angajaţi.
Nestle România devine parte a pieţei South and Eastern Europe formată din România, Bulgaria, Adriatice, Ucraina şi Moldova
Explorează subiectul
Articole Similare

60
Zvonuri legate de o posibilă spargere a bulei speculative din AI a făcut ca bursele europene să închidă vineri în scădere
60

70
Cresc preţurile petrolului, după ce portul rusesc Novorossiisk suspendă exporturile în urma unui atac ucrainean
70

1.176
Trucul banal pentru a economisi la factura de energie: trebuie acționat la ora 17.30
1.176

983
Budapesta iese la atac: Ungaria va sesiza Curtea de Justiţie a UE împotriva interdicţiei europene privind importurile de gaz rusesc
983

95
Economia Bulgariei, cea mai puternică din Sud-Estul Europei
95

21
Elveția și SUA ajung la un acord: taxe vamale reduse de la 39% la 15%
21

32
ROCA Industry a încheiat primele nouă luni din 2025 cu afaceri de 493,8 milioane lei, în creştere cu 4,5%
32

1.083
De ce lipsesc ouăle din unele supermarketuri? Consiliul Concurenței intră pe fir. Ministrul Agriculturii: 'Criză nu o să fie niciodată'
1.083

12
BVB raportează un profit net de 5,65 milioane lei în primele nouă luni din 2025
12

1.378
FMI cere României disciplină totală: reforme dure și consolidare fiscală pentru a evita riscuri majore / Ce spune despre creșterea economică și inflație (raport)
1.378

59
Inspectorii vamali de la Constanța Sud au reținut bunuri contrafăcute în valoare de 2 milioane lei
59

22
Biofarm își consolidează poziția pe piața farmaceutică românească
22

1.610
Motivul din spatele crizei de ouă din supermarketuri: Fenomenul care se petrece în Occident afectează România
1.610


















Comentează